Wat dan precies?MrsBobbyJamesEwing schreef:Ik was van tevoren al gewaarschuwd dat de docu enigzins schokkend zou kunnen zijn,
Iemand die Ilona kent vertelde me ook al wat negatiefs over de andere vrouw.
Dat bleek achteraf toch ook wel te kloppen, van wat ik uit de film heb kunnen halen.
Whatever will be
-
Veronica
Re: Whatever will be
-
MrsBobbyJamesEwing
Kwam eigenlijk vooral neer op wat er eerder hier al is gezegd, namelijk dat de dingen die Cilla heeft gezegd behoorlijk kwetsend zijn geweest voor anderen.Veronica schreef:Wat dan precies?MrsBobbyJamesEwing schreef:Ik was van tevoren al gewaarschuwd dat de docu enigzins schokkend zou kunnen zijn,
Iemand die Ilona kent vertelde me ook al wat negatiefs over de andere vrouw.
Dat bleek achteraf toch ook wel te kloppen, van wat ik uit de film heb kunnen halen.
Omdat ik het van een kennis van Ilona heb gehoord wil ik er verder niet al te veel over uitweiden maar het punt was sowieso eigenlijk hetzelfde als wat anderen hier ook vonden.
-
KarenTS
Gisteren het tweede deel gezien en wat vooral is blijven hangen is de afgunst en de jalousie die Cilla heeft voor een ''vriendin'' ,lotgenote en vrouw ,die wel de stappen durfde te zetten,die zij niet durft en dan blijven volhouden dat de enige echte (trans)vrouw is.Jammer en best schokkend om te zien.
-
Freetouch
tja en waar eindig je dan...
drugs, op straat, prostitutie... maar wat ik niet begrijp is dat Ilona op de vraag hoe het met haar werk ging zei, goed, Cilla is mijn baas niet meer... (ze was toch advocaat???)

drugs, op straat, prostitutie... maar wat ik niet begrijp is dat Ilona op de vraag hoe het met haar werk ging zei, goed, Cilla is mijn baas niet meer... (ze was toch advocaat???)
“good enough”
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik moet het tweede deel nog afkijken, maar zou ze het over haar SM relatie hebben ipv haar werkrelatie?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Freetouch
Nee het ging echt over "hoe gaat het nu met je werk"... dus wellicht werkt Ilona nu ook in de prostitutie...
“good enough”
-
Raisa
Ik vond haar idd ook vrij gesloten reageren op de werkvraag, het was alsof ze het er liever niet over wilde hebben en vlug op een ander onderwerp wilde overgaan. Maar dat is natuurlijk alleen maar mijn persoonlijke aanname.
Ik denk dat het niet alleen gaat om de stap te durven zetten, maar ook om het kunnen zetten van een stap. Als Cilla de SRS aangaat heeft ze geen inkomen meer, en een FFS zoals Ilona die heeft laten uitvoeren kan bijna niemand betalen.KarenTS schreef:Gisteren het tweede deel gezien en wat vooral is blijven hangen is de afgunst en de jalousie die Cilla heeft voor een ''vriendin'' ,lotgenote en vrouw ,die wel de stappen durfde te zetten,die zij niet durft en dan blijven volhouden dat de enige echte (trans)vrouw is.Jammer en best schokkend om te zien.
-
diederique
[quote="Raisa"]Ik vond haar idd ook vrij gesloten reageren op de werkvraag, het was alsof ze het er liever niet over wilde hebben en vlug op een ander onderwerp wilde overgaan. Maar dat is natuurlijk alleen maar mijn persoonlijke aanname.
off the record: Voor zover ik begrepen heb, het gaat goed met Ilona, ze is advocaat en werkt nog steeds op het zelfde advocatenkantoor waar ze het absoluut wordt gewaardeerd -door cliënten en haar baas-.
off the record: Voor zover ik begrepen heb, het gaat goed met Ilona, ze is advocaat en werkt nog steeds op het zelfde advocatenkantoor waar ze het absoluut wordt gewaardeerd -door cliënten en haar baas-.
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
-
Sabrina
Had het eerste deel gezien en was dus ook nieuwsgierig naar het vervolg. Wat een onzin kwam er soms weer voorbij. Die Cilla zegt dat Ilona denkt dat ze gelukkig wordt door de operatie, maar dat dat niet zo is. Zelf zit ze aan de drugs, omdat ze zich ongelukkig voelt. Ook opmerkingen als "she's a real woman" over de documentaire maakster in vergelijking met haarzelf. Dan heb je ook niet veel zelfrespect? Om maar te zwijgen over het feit dat ze Ilona geen vrouw noemt.
"Na Cilla is mijn baas ook weg" zei ze. Dat begreep ik op zich ook niet helemaal.thegirlinme schreef:tja en waar eindig je dan...
-
jessica
Misschien een idee om de links naar deze video's ook in het topic trans gerelateerde vids te plaatsen. Maakt dit topic nog completer.
Soms ben ik in travestie, dan kleed ik me als man.