SRS: Gecombineerde Methode in Duitsland - Nieuw Alternatief

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: SRS: Gecombineerde Methode in Duitsland - Nieuw Alternatief

Bericht door Emma »

Sigrid schreef: 26 jan 2018, 14:17
Emma schreef: 25 jan 2018, 23:32 Er zijn heel veel redenen om je keuze te maken, die meestal niet rationeel maar zeer valide zijn. Het geijkte verhaal over het gevaar van complicaties berust op onjuiste veronderstellingen en hoort daar niet bij. Maar: als de gedachte dichtbij te zijn je gerust stelt, is dat iets heel anders en is dat wèl een reden.
Met dit stukje ben je me ff kwijt.
Bedoel je dat de vrees voor complicaties irrationeel is of net niet?
Nee, de vrees bij de aanstaande patient zelf niet. Dat is deel van je oriëntatie.

Het argument van de complicaties werd en wordt gebruikt om mensen af te raden naar het buitenland te gaan, meestal door mensen die zelf niet van plan zijn de betreffende operatie op die plaats te ondergaan. Dat is puur angstzaaierij. Bij geen enkele professionele buitenlandse chirurg word je naar huis gestuurd als er nog een reële kans op complicaties bestaat.

Ik geloof dat ik gisteren te moe was om het goed uit te leggen, maar waar het me om gaat: iedereen kiest zelf een chirurg waar die zich goed bij voelt. Het is een ingrijpende operatie en ik geloof niet dat er ook maar iemand is die dat voor zichzelf niet heel goed uitgezocht heeft. He wordt voor mij wat anders als mensen voor een ander gaan bepalen wat goed is, of onterecht gaan beïnvloeden door het verspreiden van desinformatie. Heb je geweldige ervaringen ergens, deel ze. Heb je mindere ervaringen, deel ze ook. Maar ga niet vertellen dat je maar beter niet naar chirurg X moet omdat Y veel beter is. Dit is een forum waar we elkaar helpen, het is geen marketingplatform.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

Maar sommige zeer ernstige complicaties worden toch pas na meerdere maanden duidelijk?Wanneer bijvoorbeeld na verloop van tijd het "gevoel" zou moeten terugkeren en het blijft daarentegen weg, waardoor je een kruis kan maken over een bevredigend seksleven. Da's toch niet triviaal te noemen. En evenmin zeldzaam.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
janine2363

Bericht door janine2363 »

Sigrid schreef: 26 jan 2018, 15:10 @Janine: ik stelde de vraag aan Emma
Ik ben een zeer behulpzaam mens
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Wat mij eigenlijk meer interesseert van zowel de Duitse als ook de Thaise route is het gevoelsmatige er van.
De Thaise route zal je naar mijn idee vrij weinig gevoel aan over houden maar ik zal vast bevooroordeeld zijn.

Wat ik in het begin nog wel eens lastig vond was dat de clitoris gevoeliger was dan de vagina wat penetratie niet echt geweldig maakte.
Gelukkig is dat gevoelige van de clitoris er met de tijd grotendeels af gegaan en penetratie wel een stuk gevoeliger geworden wat sex nu erg fijn maakt en dat had ik nooit willen missen!

Misschien kunnen jullie wat meer licht op de 2 andere methoden werpen hoe die gevoelsmatig zijn?
diederique

Bericht door diederique »

Welk gevoel doel je op?
Het gevoel bij de Thaise operatie? =Prima, in lijn met de eerdere verslagen van Emma en anderen; of het gevoel dat ik in het operatieresultaat over heb gehouden dankzij de operatie? = absoluut bevredigend (in de letterlijke betekenis).
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Anon20190209

Bericht door Anon20190209 »

Ylse schreef: 25 jan 2018, 22:24 Ik was toch reuze blij dat ik in Alkmaar was en dat er vrienden langs konden komen die eerste 5 dagen. Daarna was ik nog veel blijer dat ik thuis rustig kon bijkomen van de operatie. Gewoon heerlijk in je eigen omgeving. En nu ben ik misschien een enorm mazzelwijf maar van complicaties was er bij mij geen sprake.

Ik had hulp in de huishouding geregeld via de gemeente en mijn vriendin bleef een aantal dagen per week bij me slapen.

Ik ben in de periode dat ik thuis was nog 2 keer naar Alkmaar geweest voor een controle. En na een paar maand nog een paar keer. Ik denk dat ik geluk heb gehad.
Hai Ylse heeft niet alleen met geluk te maken hoor, hier in Nederland zijn er ook echt wel een aantal chirurgen die een geweldige neo vagina kunnen creëren, met mij zijn er meerdere forumleden die hele goede ervaringen hebben met de srs in Nederland. Mijn srs was in 2001 en tot de dag van vandaag heel erg dankbaar met het resultaat, ook qua sex :wship:

Wat ik zelf jammer vind is dat er weinig ervaringen worden gedeeld over de srs die in Nederland worden uitgevoerd. Daardoor lijkt het alsof een srs in het buitenland de kers op de taart is. Ook hier worden goede resultaten geboekt met de srs operatie, wellicht een verouderde techniek, maar heel eerlijk, het draait niet allemaal om "nieuwe technieken qua operatie. Het gaat er vooral om waar een patiënt zich prettig bij voelt en dan hebben we het niet over het kostenplaatje!! Niet iedereen kan naar het buitenland afreizen, gewoonweg omdat daar niet de middelen voor zijn. Hier in Nederland kan men ook goed geholpen worden. Mijn SRS is gedaan in het VU en zou het zou weer doen. Kan me heel goed voorstellen dat nieuwe forumleden heel huiverig zijn om in Nederland de srs te laten uitvoeren omdat er over het buitenland heel veel gepost wordt en over NL niet.

En Ylse beb heel blij voor jou dat je zou tevreden bent met Kanhai :wship: :wship:
Anon20190122

diederique schreef: 26 jan 2018, 16:31 Welk gevoel doel je op?
Het gevoel bij de Thaise operatie? =Prima, in lijn met de eerdere verslagen van Emma en anderen; of het gevoel dat ik in het operatieresultaat over heb gehouden dankzij de operatie? = absoluut bevredigend (in de letterlijke betekenis).
Even plat gezegd sex met een man!
Nisss

Bericht door Nisss »

Ik ga ook voor srs in Nederland hoewel ik eerst dacht aan Duitsland. Ik heb geen financiële middelen en ben overtuigt dat NL ook wel goed is.

Van alles wat ik lees mis ik een onderdeel over srs.. Patiënten die geen goede resultaat hebben. Het lijkt haast wel alsof het niet bestaat. Niemand kan ook een vergelijking maken omdat je maar op een x kan worden geopereerd.
Anon20190122

Cher begrijpt waar ik heen wil het gevoel met sex moet goed zijn!
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

tanisha schreef: 26 jan 2018, 21:31 Cher begrijpt waar ik heen wil het gevoel met sex moet goed zijn!
En net dat kan geen enkele chirurg vooraf garanderen...
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)