Nog meer kippenvel-muziek. Een zeer mystieke U2 met ingetogen zingende Bono. Bijna Gotisch.
wat luister je nu
-
Venus
-
Freetouch
Re: wat luister je nu
U2, oh wat een geweldige muziek... soms is het fijn die muziek voorbij te zien komen...
Ik heb het album Joshua Tree helemaal gaar gedraaid in mij disc man... (ja die hadden we vroeger voor de Ipod...
)
Ik heb het album Joshua Tree helemaal gaar gedraaid in mij disc man... (ja die hadden we vroeger voor de Ipod...
“good enough”
-
Venka
Apocalytica dan die Metallica speelt en dit is zo gaaf.
-
Venka
Ter vergelijking sepultura (waar ik een enorme tattoo op mijn boven arm van heb) en Apocalytica want die gasten zijn zo goed.Ze spelen allebei hetzelfde nummer van Sepultura.
-
Venus
Een gouwe ouwe (let op mijn onderschrift
), maar vorig jaar opnieuw opgenomen. En als ik het goed begrijp, samen met NIN.
-
Freetouch
Wel gaaf die contra bass zo...
Maar dat op dat podium... de bouwer van de contrabassen pleegde spontaan zelfmoord...
Slaan dat soort metal artiesten aan het einde van hun optreden niet hun gitaar kapot??? In dit geval hun contra bass...???
Het getuigd wel van een enorme kunnen om dat uit zo een contra bas te krijgen...en te bespelen alsof het een elektrische gitaar is....
Maar dat op dat podium... de bouwer van de contrabassen pleegde spontaan zelfmoord...
Slaan dat soort metal artiesten aan het einde van hun optreden niet hun gitaar kapot??? In dit geval hun contra bass...???
Het getuigd wel van een enorme kunnen om dat uit zo een contra bas te krijgen...en te bespelen alsof het een elektrische gitaar is....
“good enough”
-
Freetouch
Ik herken het deuntje wel, maar ken het nummer en de groep toch echt niet... van wanneer zijn ze?Venus schreef:Een gouwe ouwe (let op mijn onderschrift), maar vorig jaar opnieuw opgenomen. En als ik het goed begrijp, samen met NIN.
“good enough”
-
Venus
Leuke band, wel eens live gezien.Aafke schreef:Apocalytica dan die Metallica speelt en dit is zo gaaf.
-
Anon20210626
Venus schreef:Een gouwe ouwe (let op mijn onderschrift), maar vorig jaar opnieuw opgenomen. En als ik het goed begrijp, samen met NIN.
Best prettig , veel invloeden van 'minimal music '
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Anon20180501
Dank je, Venus.