(FtM) Meeting Utrecht
-
bram
Re: (FtM) Meeting Utrecht
Precies, als er mensen naar ons kijken kijken we gewoon keihard terug :p. Hopen dat de weergoden ons ook een beetje goed gezind zijn. word vast een leuke dag.
-
Mike
Haha of we gaan gewoon tegen alle mannen mevrouw zeggen en andersom. Zal utrecht ons wel aankunnen?
-
Anon20180501
En als je dan 'per ongeluk expres' meneer zegt tegen een transman met zacht ogende gelaatstrekjes maak je nog een compliment ook.
En andersom natuurlijk.
En andersom natuurlijk.
-
Kris
Heya dudes!
Ik heb daarstraks ergens gelezen dat een transmannen groep een keer een zwembad heeft gevraagd om een dagje dicht te gaan voor het "gewone" publiek en alleen open te gaan voor de transmannen. Met hoeveel mensen zijn we nu? Als het er genoeg zijn dan ben ik heel brutaal en bel ik een zwembad op!
Als jullie het ook een leuk idee vinden? O:
Gr, Chris
Ik heb daarstraks ergens gelezen dat een transmannen groep een keer een zwembad heeft gevraagd om een dagje dicht te gaan voor het "gewone" publiek en alleen open te gaan voor de transmannen. Met hoeveel mensen zijn we nu? Als het er genoeg zijn dan ben ik heel brutaal en bel ik een zwembad op!
Als jullie het ook een leuk idee vinden? O:
Gr, Chris
-
Antonnie
http://www.transman.nl/nieuws_bericht.php?p=684" target="_blank
wat cool
ik vind het een heel goed idee mis het zwemmen wel :S
wat cool
ik vind het een heel goed idee mis het zwemmen wel :S
-
Anon20190712
Het is een verdomd goed idee, maar ik zou dan niet mee kunnen gaan ivm een aandoening waardoor ik veel spierpijn heb...
-
Kris
Aww!! Ook niet als je alleen maar drijft in het water? Of gwn lekker zitten :3 We gaan niet wedstrijdzwemmen ofzo xD
Zou het zonden vinden als je niet meegaat als wij gaan zwemmen, dus dan wordt het geen zwemmen!
Zou het zonden vinden als je niet meegaat als wij gaan zwemmen, dus dan wordt het geen zwemmen!
-
Antonnie
anders gaan we je tillen en zetten we je in het water 
-
Anon20190712
Haha kon ik het maar, ik heb botox injecties gehad om spieren in mn schouders en armen lam te leggen,
dus dingen als zwemmen gaat niet zo lekker >.< Maar als de meeste hier wel willen zwemmen, ik kan heel goed patat eten aan de kant. >.<
dus dingen als zwemmen gaat niet zo lekker >.< Maar als de meeste hier wel willen zwemmen, ik kan heel goed patat eten aan de kant. >.<
-
Kris
Haha Antonnie, dat is een goed plan! We tillen Lucas op en zetten hem in het water!
Kunnen we geen plastic stoeltje in het water zetten en Lucas daarop? ;P
Kunnen we geen plastic stoeltje in het water zetten en Lucas daarop? ;P