Sociale transitie

Gevoelens die je met de wereld deelt
Sweet Kayleigh
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Sociale transitie

Bericht door Sweet Kayleigh »

Twee mooie momenten op 1 dag.
Gisteren waren wij bij onze neef en zijn vriendin voor haar verjaardag en die van haar oudste zoon. Zij hebben een samengesteld gezin met 6 kinderen waarvan 1 dochter. Toen ik een paar maanden geleden mijn verhaal vertelde bij hun thuis aan mijn zus en mijn andere neef, was die dochter ook aanwezig en reageerde spontaan en heel mooi. Gisteren vertelde een trotse moeder dat deze dochter, nog maar 15 jaar oud, onlangs uit de kast is gekomen en dat zij een relatie heeft met haar vriendin. Mijn verhaal had haar geholpen om de stap te zetten en het te vertellen aan haar moeder en vriend. Het maakte mij een beetje trots dat ik zonder het te weten iemand heb geholpen om toch vooral zichzelf te zijn.

Niet heel veel later op dezelfde verjaardag verteld mijn eigen dochter aan mij dat zij een account had aangemaakt op dit forum. Dat heeft zij vrijdag gedaan en omdat ik nogal druk was die dag had ik dat nog niet gezien. Maar des te leuker was de boodschap die zij mij gaf.
Het verhaal dat zij schreef bij haar introductie vind ik heel mooi en maakt mij supertrots. Ondankds dat het moeilijk is voor haar en dat ze heel erg haar best doet om een weg te vinden, denkt ze aan mij en houd ze rekening met mij. Wat meer kan ik wensen en wat mooi dat zij haar weg aan het vinden is. Zij is ook de wereld voor mij, mijn eigen kleine meisje die inmiddels groot is en een geweldige moeder is van 2 prachtige zoons.

Een dag met een gouden rand die ik vandaag in alle rust nog even herbeleefde en mij blij maakt :wship: :dance: :dance:
Jezelf zijn..is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven:hbeat:

28-10-25 - Wachtlijst de Vaart
12-02-26 - Start Logopedie
10-04-26 - Start laser ontharing
13-04-26 - Wachtlijst PsyTrans
18-05-26 - Intake PsyTrans
05-06-26 - Start behandeling PsyTrans
Sweet Kayleigh
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Sociale transitie

Bericht door Sweet Kayleigh »

Mijn dochter had een leuk idee om mijn eigen foto in Chatgpt te laden en te laten omvormen naar een vrouwelijke versie en die een beetje laten baseren op het kapsel van mijn afbeelding die ik hier gebruik, want dat is ook waar ik met de kapper naartoe werk.
Wat eruit kwam was eigenlijk best verrassend, maar lijkt ook op mij. Ik werd er eigenlijk best blij van en gaat mij helpen om mijn ruzie met de spiegel te overwinnen en is iets moois om naartoe te werken. Voor het eerst heb ik een echt idee gekregen hoe ik er als vrouw uit zou kunnen zien, en dat maakt mij blij. Ik wil deze foto alleen nog niet delen op dit forum, houd hem nog even voor mijzelf, al heb ik hem wel laten zien aan mijn vrouw en dochter. Ook mijn kleinzoon was erbij en toen mijn dochter aan hem vroeg op wie ze lijkt, OMA?, zei hij nee. Maar toen ze zei OPA zei hij JA. Dat vond ik zo mooi en raakte mij. Hij wilde de foto nog een paar keer zien en zei iedere keer Kayleigh, Kayleigh, Kayleigh, de lieverd :hbeat: :hbeat: :hbeat:
Jezelf zijn..is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven:hbeat:

28-10-25 - Wachtlijst de Vaart
12-02-26 - Start Logopedie
10-04-26 - Start laser ontharing
13-04-26 - Wachtlijst PsyTrans
18-05-26 - Intake PsyTrans
05-06-26 - Start behandeling PsyTrans