Ik zie haar reactie niet als ongepast fel, jij blijkbaar wel, waarom? En wat voor conclusies trekt zij die jij nooit hebt gezegd?Suikerklontje schreef:Ze komt vel en denigrerend over en trekt conclusies welke ik nooit heb gezegd.fenke schreef: Wat wilde je nu eigenlijk zeggen daar?
In bed ook :/Wat ik er mee wil zeggen is dat 'ik' het prima zou vinden als mannen en vrouwen samen konden omkleden. Hoezo niet? Maar er zijn zwarte schapen, altijd.. oeroude regels van gescheiden geslachten en dat kan je niet opeens omdraaien. Ik snap dat niet iedereen het prima vindt. Maar ik zou, mits ik zeker wist dat iedereen er zo in zou staan, prima kunnen omkleden met een man naast mij. In de sauna zie je elkaar ook naakt?
Als je zeker wist dat iedereen er 'zo in staat' ... hoe in staat? Wat bedoel je?
Je zegt dat er oeroude regels van gescheiden geslachten zijn, en toch vindt je dat sommige vrouwen zich niet bij de vrouwen maar bij de mannen zouden moeten omkleden? Ik begrijp je niet.
Je snapt dat niet iedereen het prima vindt? Betreft dat 'niet iedereen' alleen cis-vrouwen of ook transvrouwen? En als je snapt dat transvrouwen het niet (altijd) prima vinden om zich met mannen om te kleden, waarom verwacht je van hen wel dat ze dat toch doen?
Of bedoel je dat transvrouwen het gemekker van cis-vrouwen moeten negeren (dus zonder er tegen in te gaan) en zich gewoon bij de cis-vrouwen blijven omkleden. Zou dat werken?