Hoe noem je een man met een vulva? Een man, natuurlijk. Bij zijn naam, ook nog, net als je een man met een penis bij zijn naam noemt.
Zijn denkbeelden sluiten wel aan bij de reputatie van de penis als machtig wapen. Iedereen met een penis heeft per definitie een machtspositie over iedereen zonder penis, lijken veel mensen te denken, en dat is de uitgangspositie van hun denkbeelden over gender en seksualiteit.
Reünie 6de leerjaar
-
Jer158
Re: Reünie 6de leerjaar
Hung her from the branches of a mango tree
-
Nate_0
De benamingen 'top' en 'bottom' in de gay community zijn er ook al zo'n mooi voorbeeld van...
meerdere zakken met zaagsel
-
Anon20190122
De deur uit trappen was best een prima plan geweest ik denk alleen dat ik hem eerst nog een paar keren met z'n harses tegen de deurpost had aan geslagen! :angry-tappingfoot:Nick schreef:Hoi Sigrid,Sigrid schreef:Dat noem ik geen ongemakkelijke vragen.
Die nieuwe vriend heeft een zeer bizar mensbeeld wanner hij mensen vereenzelvigt met hun geslachtsorganen. In de literatuurwerenschap wordt de stijlfiguur waarbij men "een deel van" benoemt ipv het geheel aangeduid met de term "pars pro toto". Uit jouw uitleg begrijp ik niet dat dit zijn bedoeling was. Was mij dit overkomen, ik had hem de deur gewezen. But that's just me being me.
Bedankt voor je reactie.
Dat snap ik volledig ( volledig eens). Ik wilde hem, mijn deurgat uitschoppen, maar ik wilde toch weten waarom hij er zo over dacht. Weten is, eventueel kunnen terug reageren, discuteren.
Grtz Nick
-
Nate_0
Laten we hem alsjeblieft niet een nóg verkeerder beeld geven door fysiek agressief te worden...
meerdere zakken met zaagsel
-
Anon20190122
In mijn ogen was deze gewoon aan de beurt geweest Nate!
-
Anne V
En kreeg je nog een zinnig, inhoudelijk, antwoord?Nick schreef: Dat snap ik volledig ( volledig eens). Ik wilde hem, mijn deurgat uitschoppen, maar ik wilde toch weten waarom hij er zo over dacht. Weten is, eventueel kunnen terug reageren, discuteren.
Grtz Nick
-
Anon20180311
Hoi Anne,Anne V schreef:En kreeg je nog een zinnig, inhoudelijk, antwoord?Nick schreef: Dat snap ik volledig ( volledig eens). Ik wilde hem, mijn deurgat uitschoppen, maar ik wilde toch weten waarom hij er zo over dacht. Weten is, eventueel kunnen terug reageren, discuteren.
Grtz Nick
Na een lange discussie, ja en neen.
Maar vooral deze twee uitspraken van hem, vond ik zeer bizar.
-Hij, ik vind een man met een vulva moeilijk als man zijnde. Aan de ene kant zou ik die wel aanvaarden als "man" en andere kant weer niet.
- Ik, waarom aan de ene kant wel en aan de andere kant niet ?
- Hij, ( beetje zoekende) ik weet het niet echt, maar zou die ergens, nog steeds zien als een eerdere vrouw. Als iemand, die anatomisch nog steeds vrouw is, geen man.
- Ik, een trans-man met piemel, geeft nog steeds dezelfde anatomie. Wat is nu het verschil ?
- Hij, idd en die is ook niet meer man.
Dus U conclusie: Ik ben geboren als vrouw en jij ziet me dus als vrouw, eens vrouw geboren, altijd vrouw
-Hij, neen dat bedoel ik niet. Jij bent een man, dat weet ik 100% zeker. Ik heb het eerder over, die mensen die nog een hij of nog een zij zijn, of soms eens een hij en dan weer een zij. Dat is toch geen man zijn ?.
Enz,......... en we gingen nog lang door,.............
Over de transmannen, werden we het eens
Over de trans-vrouwen waren zijn uitspraken, nog veel erger!
Zijn uitspraken, denken of meningen kwamen niet enkel uit gebrek aan info of kennis.
Maar eveneens uit eigen overtuiging, geloof, opvoeding, enz,...... tegenover het man of vrouw zijn. Met andere woorden : alles wat er tussen viel, daar hadt hij of geeft hij het moeilijk mee. Ook met het woordje: trans-gender. Maar vooral toch, met de vulva bij de trans-man en de penis bij de trans-vrouw.
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Anon20180311
Hoi tanisha,tanisha schreef:In mijn ogen was deze gewoon aan de beurt geweest Nate!
Dat, was ik ook eerst van plan ( geen man ?, je zal er eentje leren kennen !).
Maar was hij, de vriendschap tussen ik en die bepaalde vriendin ( vriendschap, van meer dan 25J), waard ? Neen, zeker niet. Want, wat als ze hem eventueel morgen de deur uitzet ( die kans is zeker niet uitgesloten) ?.
Onze discussie, was het waard. Voor ons beiden.
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.