Aangezichtschirurgie, FFS, postoperatieve depressie en ervaringen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Nuraya

Re: Aangezichtschirurgie, FFS, postoperatieve depressie en ervaringen

Bericht door Nuraya »

Fiona schreef: 13 nov 2017, 12:52 Heb dit ook gehad en uiteindelijk mijn gelijk gekregen.
Hoi Fiona,

Echt fijn dat alles tot nu toe naar wens is verlopen.. Hoe heb jij uiteindelijk gelijk gekregen bij de zorgverzekeraar? Ik ben ook al een aantal keer bij mvr Meijer geweest alleen ben ik angstig over of de zorgverzekering het allemaal wel wilt vergoeden..
Fiona

Bericht door Fiona »

Als de verklari gen zijn ingevuld door 3 artsen of psychologen en Meijer heeft ze gestuurd naar de zorgverzekeraar gaat het goed komen. Niet alle zorgverzeraars doen moeilijk maar sommigen wijze eerst altijd af. Zoals Menzis. Je moet gewoon doorgaan met bezwaar indienen en anders later in beroep gaan bij SKGZ. Als je wilt kan ik je wel helpen met het opstellen van de brieven. Het Nederlands zirginstituut is er heel duidelijk over dat wij transen dat vergoed krijgen uit de basisverzekering via een machtiging. Je mag me wel mailen dan stuur ik jou de documenten waarop je het allemaal kan lezen. Ik zal je dan ook mijn brieven laten lezen hoe ik het gedaan heb.

Ik heb voor meerdere mensen bemiddeld. Die hebben uiteindelijk toch de vergoeding gekregen. Dr Meijer weet dat ik dat voor mensen doe.
En ik doe het geheel kosteloos.

Contact via Privé Bericht of Facebook.

Facebook: Fiona de Bruin

Pagina facebook: https://www.facebook.com/fionabodde/

Groetjes,

Fiona

edit by Ender
Mirthe_s

Bericht door Mirthe_s »

Hoi Fiona, heel lief van je!
Ik wil je er wel even op wijzen dat dit deel van het forum publiekelijk zichtbaar is. Wellicht wil je je telefoon en email toch weghalen om eventueel ongewenste contacten te voorkomen. Ik denk dat een uitnodiging via PM beter werkt. Overigens merk ik dat bij jou de PM berichten uitstaan waardoor ik je niet kon aanschrijven.
Groetjes! Mirthe