Heb altijd al geweten dat dit eigenlijk een beetje over mij ging.
Wondelijk hoe ze trouwens zo ingespannen staat te zingen en toch tussen neus en lippen door op 2:40 op blote voeten verder gaat terwijl ze op schoenen en sokken binnen is gekomen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
Dit was het eerste nummer die ik heb gehoord met Miley. Ongelooflijk, zou je zeggen? Er gaan roddels rond dat ze is een hoer enzo...en uit protest willen veel (mainstream) mensen hun walgelijke mening uiten als ze haar op tv zien. Maar naast leuke beats vind ik dat ze beeldschoon is. Wat denken jullie?
Decide that you want it more than you are afraid of it
Met wie ze geslachtsgemeenschap heeft en hoe ze zich kleed zal mij niets boeien als zij zich daar goed bij voelt. Het is inmiddels wel duidelijk dat ze niet meer als het meisje van Hannah Montana gezien wil worden. Dat laat ze hier ook weer zien (kijk mij eens stoer roken). Die tactiek schijnt te werken, want sinds de VMA's heeft de heel wereld het over haar optreden, tong, look, gedrag, etc. Zonde, want het leidt behoorlijk af van het feit dat haar eerste twee singles van dit album in mijn ogen leuke popnummers om naar te luisteren zijn.