Nathan90 schreef:Mijn vriend is ooit voor zijn eerste binder bij Danae langsgeweest. Dat was toen wel op afspraak, maar dat was dan ook wel een zaterdag. En handgemaakt is uit m'n hoofd 12,50 extra. (stond voorheen wel op de site volgens mij) Uiteindelijk maakt ze natuurlijk al die binders met de hand, dus de enige 'extra handeling' zijn de andere maten.
@Fiegó, welke binder draag je in welke maat? Kan zijn dat je het eerder hebt gezegt, maar ik zie het zo snel niet staan.
Edit: Trouwens, over Danae binders gesproken. Wat zijn de oordelen daarover hier? Ik vind ze zelf niet zo fijn namelijk. De stof stretched redelijk en heb het gevoel dat het ook al vrij snel 'uitrekte' waardoor ze niet meer optimaal binden enzo. Zeker voor mijn vriend, die een aantal maten groter heeft dan ikzelf, die wou vorig jaar bijna niet naar school in zijn oude Danae maar gaat zonder probleem in zijn Tritops van Underworks.
@holden, je kan volgens mij niet zomaar binnen lopen. Je moet een afspraak maken. Haar email adres staat op de website.
@nathan, ik weet niet welke binder Ik heb want ik heb die oude nog volgens mij en die kocht ik in de uitverkoop. Hij lijkt het meest op de tsv102 denk Ik. En de maat weet ik niet want ik paste hem zomaar. Ik denk een xs
@ Holden. Effe een mailtje sturen en dan maakt ze een afspraak met je. Je moet wel van tevoren geld pinnen of daar internetbankieren, want ze heeft geen pinapparaat. (en ze heeft echt een keischattig hondje)
Ik heb nu sinds kort een korte binder van Danae, die is een maat kleiner, maar ik merk dat die lange veeeeeel beter bind (ook al is die dus een maat te groot) omdat ik die naar beneden kan trekken. Deze rolt ook op, dus volgende keer een lange xs voor mij.
Qua uitrekken valt het mij ook mee, maar ik was ze dan ook het liefste zo min mogelijk (behalve als het stinkt natuurlijk -.-)
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Fiegó, ik draag mijn Danae binders niet meer. Zou het even moeten checken maar ik denk dat ik S heb liggen. Als je je borstomtrek weet zou ik kunnen kijken of je er iets aan hebt.
Als je dan een paar euro over hebt voor verzendkosten kan ik ze evt opsturen. Als tweedehandskleding geen probleem is iig.
Anders gaan ze binnenkort sowieso naar een binder-give-away.
@Daniel, anders een keer op 40 graden wassen ipv 30. Wordt hij ook weer wat strakker van..
Geen idee of ik wat kan bijdragen aan de diskussie hier gezien dat ik de andere kant uitga maar AJ, een lesbiënne die aan de mannelijke kant van het spektrum zit draagt ook binders en wel van Underworks. Ze heeft een youtube video gemaakt waarin ze de verschillende stijlen laat zien. Ter informatie.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Ik ben op zoek naar een binder. Het is mijn eerste en daarom weet ik niet goed welke. Op Danae heb ik 2 mooie gezien. Een band die gewoon om je borst heen gaat en een hesje die dus ook over je schouders gaat. Ik twijfel erg. Blijft die band goed zitten, zakt dit niet af? Ik heb niet heel veel, maar toch te veel voor onder een shirt zonder bh of binder.
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina
Hé Daan, ik zou zelf voor het hesje gaan, niet de strapless zegmaar. Zit wss beter en dan kan je beter 'manoeuvreren' met wat eronder zit.
Ik vind de hesjes van Danae zelf niet heel fijn, maar anderen vinden ze prima. Je kan evt bij Underworks kijken, zelfs met verzendkosten uit Amerika is dat ongeveer dezelfde prijs als Danae. Mijn eigen haal ik bij Lesloveboat, maar die zijn vaak wat duurder.
He Daan. Wat Nathan zegt klopt: die strapless zijn lastiger. Het zakt namelijk wel degelijk af. Die vestjes van Danae vind ik weer wel fijn, heb er 1tje. Je kunt ook eens op ebay kijken bij chest binder, dan kom je bij Chinese leveranciers. Neem dan wel een maatje groter dan de maattabel voorschrijft