Misschien nog een 3e meeting voor mensen die ook nog steeds niet kunnen (of nog een keer willen
uitgaan
-
Jake
Re: uitgaan
Woensdag 3 april kan ik beter niet heengaan, want de volgende dag start voor mij de tentamenperiode, beginnende met een klote statistiektentamen. Dit is waarschijnlijk het moeilijkste tentamen uit m'n gehele opleiding dus de dag ervoor naar Tilburg lijkt me niet verstandig...
Misschien nog een 3e meeting voor mensen die ook nog steeds niet kunnen (of nog een keer willen
)? xD En dan misschien op een vrijdag, 18 April ofzo??
-
Anon20180501
Alvast succes gewenst met je tentamen, Jake.
Volgens mij kan er nog wel geschoven worden met de datum maar ik bemoei me daar op voorhand niet mee omdat ik 1. geen rekening hoef te houden met reizen en verplichtingen zoals studies en werk en 2. omdat ik het toch vooral zie als een uitje voor jullie mannen onder mekaar waar ik graag bij wilde zijn omdat ik in Tilburg woon, en als jullie er dan toch zijn...
Liefs Daniéla
Zo, en nu vlug mezelf toonbaar maken want ik moet straks nog weg.
Volgens mij kan er nog wel geschoven worden met de datum maar ik bemoei me daar op voorhand niet mee omdat ik 1. geen rekening hoef te houden met reizen en verplichtingen zoals studies en werk en 2. omdat ik het toch vooral zie als een uitje voor jullie mannen onder mekaar waar ik graag bij wilde zijn omdat ik in Tilburg woon, en als jullie er dan toch zijn...
Liefs Daniéla
Zo, en nu vlug mezelf toonbaar maken want ik moet straks nog weg.
-
sas112
Ja, dat had ik ook heel erg in het begin van mijn transitie. Ik was bang dat mensen dachten dat ik een mannelijke lesbo was, hoewel ik het eerlijk gezegd ook niet fijn vond als mannen dachten dat ik homo was/ben. Inmiddels heb ik dat niet meer zo, maar ik ga eerlijk gezegd ook veel minder uit haha.
-
Mike
Daniéla, heb je wel ooit van Chillburg gehoord?
als we een keer dan naar Tilburg gaan ben ik ook zeker van de partij. Een derde keer vind ik persoonlijk toch wel een beetje veel Jake, sorry.
Hopelijk willen er dan genoeg andere meegaan!
als we een keer dan naar Tilburg gaan ben ik ook zeker van de partij. Een derde keer vind ik persoonlijk toch wel een beetje veel Jake, sorry.
Hopelijk willen er dan genoeg andere meegaan!
-
Paul
Woensdag 3 april gaat m voor mij niet worden, ik moet soieso werken die dag, en het is voor mij niet echt naast de deur ook.
Helaassss....
Helaassss....
-
boytomlife
Nou, ik kan gewoonlijk elke maandag of dinsdag, en woensdag 3 en woensdag 10 april ben ik vrij. Op feestdagen werk ik, en 15 april is bezet voor Gent!!! Jeej!
Nou, wie willen en kunnen er wanneer in Tilburg? Ik riep maar wat met 3 april, maar tlijkt me wel leuk om gewoon in april ergens af te spreken. Nou ik gooi wat data: woe 3 april, di 9, woe 10 april, di 16 april?
Met een groep zou leuk zijn, maar zaterdags en utrecht gaat me niet lukken.. dus wat mij betreft iedereen wie kan, prima, oft er nou 2 of 20 zijn, tlijkt me tof!
Greetz
Nou, wie willen en kunnen er wanneer in Tilburg? Ik riep maar wat met 3 april, maar tlijkt me wel leuk om gewoon in april ergens af te spreken. Nou ik gooi wat data: woe 3 april, di 9, woe 10 april, di 16 april?
Met een groep zou leuk zijn, maar zaterdags en utrecht gaat me niet lukken.. dus wat mij betreft iedereen wie kan, prima, oft er nou 2 of 20 zijn, tlijkt me tof!
Greetz
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank
-
Mike
Ik ben er Tom 
-
Anon20180501
Ik kan er in ieder geval bij zijn op alle data die je voorstelt, Tom. Ik bedenk me net dat omdat ik 'altijd' kan het lijkt of ik elke dag achter de geraniums zit, maar ik kan jullie verzekeren dat er nog genoeg leven in me zit.
Mike, ik ga me bijna
omdat ik ook nog nooit van Chillburg heb gehoord.
Ik zal me voortaan voorstellen als Tilliebillie chillburger.
Mike, ik ga me bijna
Ik zal me voortaan voorstellen als Tilliebillie chillburger.
-
mick1984
ik vind meetings altijd gezaellig.. ik kan denk woensdag 3 april wel.
Als eht zeker weten doorgaat kan ik dan wel vrij houden
Als eht zeker weten doorgaat kan ik dan wel vrij houden
-
Mike
Daniéla, dat is gezegd
Hoi Tilliebillie chillburger haha