Eigen medische route belopen
-
- Voornaamwoorden: die/diens
Re: Eigen medische route belopen
Die X is appeltje eitje als ik het zo overzie, ken eigenlijk niemand die de X in diens paspoort wil is afgewezen.
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
5-8-24 start hrt
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
5-8-24 start hrt
-
- Voornaamwoorden: Zij/haar
@layla, ik krijg de volgende melding als ik wil reageren op je PB: Sommige gebruikers kunnen niet toegevoegd worden, omdat ze het ontvangen van privéberichten hebben uitgeschakeld.
-
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
@jessicaoud97 Als het goed is moet die het nu doen, heb gekeken of ik wat kon aanpassen in de instellingenjessicaoud97 schreef: ↑12 jun 2024, 20:00 @layla, ik krijg de volgende melding als ik wil reageren op je PB: Sommige gebruikers kunnen niet toegevoegd worden, omdat ze het ontvangen van privéberichten hebben uitgeschakeld.
pre-op MTF
-
@layla Ik zie nog niet dat het al mogelijk is. Zou @Emma mee kunnen kijken?
-
- Beheerder
Ik heb het aangepast.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Natuurlijk moet je niet over een nacht ijs gaan met zelfmedicatie maar het kan prima veilig , ik leef nog steeds hoorAlexandra11 schreef: ↑12 apr 2024, 23:27 Ik was namelijk op eigen houtje met hormonen aan het rommelen, zo'n 12 jaar geleden. Had ik eigenlijk nooit moeten doen, want het kan gevaarlijk zijn. Ik begon met pillen via internet, daarna injectie depots van het internet en ging mezelf injecteren in mijn been, levensgevaarlijk achteraf gezien want via internet is allemaal ongecontroleerd en ik had er schade aan kunnen hebben. Maar ik was zogezegd "desperate" en wilde het zo snel mogelijk. Nu denk ik van: had ik maar gewacht, want een jaartje is zo voorbij...
Realiseer dat er transvrouwen zijn die er nooit doorheen gaan komen ( myself included ) , en waarbij zelfmedicatie de enige optie is... zelfmedicatie is levensreddend voor deze mensen.
HRT 30.05.2024
-
@Dlearbuch hoe bedoel je dat er transvrouwen zijn die er nooit doorheen gaan komen?
-
Het is niet zo dat alle transvrouwen die zich aanmelden voor een diagnose traject gegarandeerd een diagnose / groen licht krijgen , dan kan men net zo goed per direct op informed consent overstappen want dat zou geen verschil maken ( in ben zelf overigens een groot voorstander van informed consent )jessicaoud97 schreef: ↑07 aug 2024, 22:13 @Dlearbuch hoe bedoel je dat er transvrouwen zijn die er nooit doorheen gaan komen?
Ik heb het idee dat veel mensen denken dat genderteams nog nooit rood licht hebben gegeven... maar dat lijkt mij geen realistisch beeld, als dat echt het geval zou zijn zou dat betekenen dat het poortwachtersmodel niet werkt.
HRT 30.05.2024