Bij mij loopt het ook niet zover uit elkaar. Vroeger een spijkerbroek en een t-shirt... nu eh... een spijkerbroek en een shirtje of bloesje.
En 1 of 2 keer per week in een jurk, in ze zomer veel vaker. Ik mag ook nog wel graag een rok dragen.
Je hebt gewoon meer opties, dat is sowieso een fijt.
Vroeger had ik geen vriendinnen, gewoon vrienden, en ik had een joekel van een bierbuik. Nu redelijk slank, in ieder geval in proportie en 't vet zit op mijn kont en bovenbenen.
Ik had een zwarte Volvo XC90 en nu een roze Fiat 500.
Sociale transitie
-
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: Sociale transitie

-
- Voornaamwoorden: Jeste
Het echte grote verschil is dat ik nu helemaal vrij kan zijn in hoe ik ben. Nu is het echt zo. Niet meer een fase van uitproberen en soms weer terugkruipen in de ongewenste rol.Fay Ola di jee schreef: 10 okt 2024, 23:08 Wat ik me ook afvraag in deze, hoe extreem waren de verschillen, voor en na transitie bij jullie?
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
- Voornaamwoorden: Zij
Dat is mooi, ik streef er ook naar en begrijp absoluut het mechanisme, erg herkenbaar.Jeste schreef: 11 okt 2024, 11:56Het echte grote verschil is dat ik nu helemaal vrij kan zijn in hoe ik ben. Nu is het echt zo. Niet meer een fase van uitproberen en soms weer terugkruipen in de ongewenste rol.Fay Ola di jee schreef: 10 okt 2024, 23:08 Wat ik me ook afvraag in deze, hoe extreem waren de verschillen, voor en na transitie bij jullie?
Recent dacht ik nog, waarom nog switchen, i want out