Handtekening !
-
-
Re: Handtekening !
mijn handtekening is onleesbaar en dat is die al zeker 30 jaar...
de laatste vijf jaar zijn de hoekige kantjes ervan wel langzamerhand steeds ronder geworden...
de laatste vijf jaar zijn de hoekige kantjes ervan wel langzamerhand steeds ronder geworden...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
'Handtekening...' ik kras-kras altijd gewoon mijn namen, over elkaar heen.
Kan ook niemand lezen dat daar heel andere namen staan dan op het officiele voorgedrukte formuler enz.
Kan ook niemand lezen dat daar heel andere namen staan dan op het officiele voorgedrukte formuler enz.
-
Ik heb de eerste letter van mijn voornaam veranderd, en met dezelfde achteloze gedachtenloosheid kan ik mijn nieuwe handtekening net zo makkelijk zetten als de oude 'mannelijke voornaam' variant.
Sweet kiss of goodbey
-
Bij mij is het gewoon mijn achternaam, dus daar valt niks aan te wijzigen.
-
Bij mij is nu mijn voornaam in vorm van een roos, ik kon niks anders bedenken en ziet er wel creatief uit
-
Initialen met een bijna onleesbare weergave van mijn familienaam, dat is mijn handtekening. Alleen de initialen zijn veranderd. Dat van de achternaam heb ik ontleend aan de handtekening van mijn vader trouwens. Die is echter sierlijker, of misschien moet ik zeggen, zwieriger.
Moet wel zeggen dat met mijn zo uitgerekte transitie het af en toe goed nadenken is welke handtekening ik gebruik. Neem liever geen risiko's bij instellingen als de sociale dienst. De post en ko maakt het allemaal niets uit, als er maar een krabbel staat...
Moet wel zeggen dat met mijn zo uitgerekte transitie het af en toe goed nadenken is welke handtekening ik gebruik. Neem liever geen risiko's bij instellingen als de sociale dienst. De post en ko maakt het allemaal niets uit, als er maar een krabbel staat...
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF