Dan moeten we die nemen, maar dan ook misschien transvisie mee trekken, zij proberen ook wat te doen.
Het heeft geen zin om het allemaal los te blijven doen.
Weet je de naam van die stichting waar je naar verwees ?
Dan moeten we die nemen, maar dan ook misschien transvisie mee trekken, zij proberen ook wat te doen.
Dit gehele bericht kun je natuurlijk ook vanuit het standpunt van Transvisie of elke andere organisatie lezen. En allemaal nodigen ze elkaar uit om samen te werken. Is het niet eens interessant om te kijken naar hoe er samen kan worden gewerkt? in plaats van blijven constateren dat werk dubbel gebeurt vanuit verschillende initiatieven? En dan niet het antwoord kom bij X of Y want wij willen niet naar Y of X.Emma schreef: ↑19 mar 2018, 15:17 Lisa,
Ik weet niet of het je opgevallen was, maar zowel Eva als ik zetten ons 5 dagen per week in, met 39 structurele en een aantal losse groepsbijeenkomsten per jaar, en 24/7 deze plek die tegen de social-media stroom in steeds drukker wordt. En dan reken ik de inzet van de vele anderen die bij T-Nederland betrokken zijn nog even niet mee. Je hebt meer aan ons als we ons werk hier blijven doen, dat levert een veelvoud op van die ene dag in de week.
Het gaat me er dan ook niet om dat Transvisie meer en sneller moet publiceren, ik weet heel goed dat dat niet altijd kan. Waar ik op doel is samenwerken. Kijk op de indexpagina van het forum, onderaan. Die mensen zijn niet allemaal schrijvend actief hier, maar er lezen er behoorlijk veel mee. En op de groepsbijeenkomsten komen best veel mensen die hier geen account hebben. Hun mening, hun toekomstbeeld is ook waardevol.
Dubbel werk doen niet, dat is zonde van de moeite.
Ik denk niet dat dat over het hoofd gezien wordt, maar de vraag op deze thread was ons organiseren voor een, noem het, juridische strijd.Emma schreef: ↑19 mar 2018, 15:17 Zowel Eva als ik zetten ons 5 dagen per week in, met 39 structurele en een aantal losse groepsbijeenkomsten per jaar, en 24/7 deze plek die tegen de social-media stroom in steeds drukker wordt. En dan reken ik de inzet van de vele anderen die bij T-Nederland betrokken zijn nog even niet mee. Je hebt meer aan ons als we ons werk hier blijven doen, dat levert een veelvoud op van die ene dag in de week.
Rechtenstudentquote: lang niet alle vonnissen/arresten worden gepubliceerd, maar een heel klein aantal. Wil je het toch hebben? Dan moet je het opvragen op rechtspraak.nl. En je krijgt het altijd, want de rechtspraak is openbaar en dit vonnis is niet achter gesloten deuren gewezen. Tot zover.