Van wat voor kledingstijl houd je?

Make-up, kleding, en zo voort
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Judiana »

ik heb een Gothic jurk omdat ik haar erg mooi vond....
Merle
Berichten: 163
Lid geworden op: 02 apr 2012, 15:07
Gender: Trans MtF

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Merle »

Marissa schreef:Gothic Lolita is gaaf :D. Ik heb ook weleens een lolita-achtige jurk gedragen, maar lang niet zo overdreven als de meeste Lolita, en absoluut geen Brand lol. Ik vind Lolita superleuk, maar zo duur :(
Precies, het kan echt superduur zijn, zelfs de Chinese merken en het 'goedkopere' (en vaak cosplay-achtige) Bodyline. Maar op een dag... wie weet? ;)
Met veel liefs,
Merle
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Hedwich »

Het leek me vroeger echt gaaf om zo'n dress te hebben. Die behoefte is nu wat afgenomen. van de zomer ga ik me nog wel (subtiel) optutten voor Summer Darkness. Maar te veel kan het niet lijden; er lopen daar genoeg als vrouw verklede en androgyne kerels rond en als zodanig wil ik niet gelabeld worden :( Als ik dapper ben ga ik eindelijk eens meedoen aan de fotoshoot :P
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Judiana »

@Hedwich jij Lolita en ik Goth?? :wship:
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Hedwich »

Wat ik in de kast heb liggen is goth. Ik heb verder geen lolita-style. Ik heb wel (zwarte) roezeltjes en kant. O ja... en een zwarte bloem voor on mijn haar...
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Judiana »

Goth is wel uber vrouwelijk en dat vind ik nou net mooi :)
Gebruikersavatar
Willy
Berichten: 185
Lid geworden op: 29 mar 2012, 16:24
Gender: Anders
Locatie: Elburg

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Willy »

Hier krijg ik een blij momentje van:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
My life just out of the closet ...
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Arike »

Ziet er lekker causal uit, WIlly! :P
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Judiana »

vooral de broek 2e van linksonder is gaaf !( hele setje trouwens)
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Jeste »

Een mix van kinder- en vrouwenkleding, maar helemaal niet uitgesproken vrouwelijk. Dat is ook weer iets, naast m'n korte haar, waar ik het mezelf moeilijk mee maak. Maar het is wel wat ik leuk vind. Als ik me heel erg vrouwelijk ga kleden ga ik toneelspelen. Dan is het eigenlijk weer net zoals vroeger toen ik wel echt in mannenkleding rondliep. Dat voelde ook als toneelspelen, zeker in de tijd dat ik die kleding alleen nog maar droeg omdat ik me aanpaste op het werk. Gelukkig kan dat niet meer, want al die kleding heb ik weggedaan.
Broeken koop ik voornamelijk op de kinderafdeling (jongens). Daar draag ik meestal een t-shirtje boven en een vestje of een truitje. Als het nog niet zo warm is draag ik regelmatig een t-shirt met lange mouwen met daarboven een t-shirt met korte mouwen. Natuurlijk in een goede kleurcombinatie.
Soms heeft een t-shirt of top een iets te diep diep decolleté voor als je geen borsten hebt, maar dat is dan weer te maskeren door er een hemd onder te dragen in een passende kleurcombinatie.
Als ik uit ga draag ik altijd een klein schoudertasje. Erg handig om m'n spullen bij elkaar te houden.
En als ik thuis ben heb ik heel vaak een veel te grote trui aan. Lekker warm, maar alleen geschikt voor binnenshuis.

Gelukkig is het binnenkort weer koninginnedag. Dé dag om kleding te gaan kopen. Dan ga ik al heel vroeg de stad in, voor dat de lallende dronken massa er is, en kom ik als het goed is met heel veel leuke spullen terug.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.