Van wat voor kledingstijl houd je?

Make-up, kleding, en zo voort
fran-2
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 apr 2012, 18:26
Gender: Transgender
Locatie: Tielt, Belgie

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door fran-2 »

Ik hou van goth, maar veel heb ik er niet veel van, meestal draag ik toch zwart.
Chelsielicious
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 apr 2012, 18:57
Gender: Trans MtF

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Chelsielicious »

Heel vrouwelijk(jurkjes,rokjes,skinny jeans) en balletjes of hakken hihi
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Jeste »

fran schreef:Ik hou van goth, maar veel heb ik er niet veel van, meestal draag ik toch zwart.
Vind ik ook mooi, maar helaas heb ik er ook niet veel aan, want er zijn, voor zover ik het weet, bijna geen leuke gothic-feesten meer in het westen van Nederland. Eind volgende maand gelukkig voor een paar dagen naar het Ruhrgebied. Daar kom ik vast wel een ouderwets goed feest tegen.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Jor
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:14
Gender: Onzeker
Locatie: Brussel

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Jor »

Jeste schreef:Een mix van kinder- en vrouwenkleding, maar helemaal niet uitgesproken vrouwelijk. Dat is ook weer iets, naast m'n korte haar, waar ik het mezelf moeilijk mee maak. Maar het is wel wat ik leuk vind. Als ik me heel erg vrouwelijk ga kleden ga ik toneelspelen. Dan is het eigenlijk weer net zoals vroeger toen ik wel echt in mannenkleding rondliep. Dat voelde ook als toneelspelen, zeker in de tijd dat ik die kleding alleen nog maar droeg omdat ik me aanpaste op het werk. Gelukkig kan dat niet meer, want al die kleding heb ik weggedaan.
Broeken koop ik voornamelijk op de kinderafdeling (jongens). Daar draag ik meestal een t-shirtje boven en een vestje of een truitje. Als het nog niet zo warm is draag ik regelmatig een t-shirt met lange mouwen met daarboven een t-shirt met korte mouwen. Natuurlijk in een goede kleurcombinatie.
Soms heeft een t-shirt of top een iets te diep diep decolleté voor als je geen borsten hebt, maar dat is dan weer te maskeren door er een hemd onder te dragen in een passende kleurcombinatie.
Als ik uit ga draag ik altijd een klein schoudertasje. Erg handig om m'n spullen bij elkaar te houden.
En als ik thuis ben heb ik heel vaak een veel te grote trui aan. Lekker warm, maar alleen geschikt voor binnenshuis.

Gelukkig is het binnenkort weer koninginnedag. Dé dag om kleding te gaan kopen. Dan ga ik al heel vroeg de stad in, voor dat de lallende dronken massa er is, en kom ik als het goed is met heel veel leuke spullen terug.
Hmmm, hoe Androgyner hoe leuker. Moet me wel een beetje bij Jeste aansluiten. Maar bij mij is het ook heel erg afhankelijk van mijn bui. Ik hou ook wel heel erg van de Androgirl look. Kleding die qua concept ook door mannen gedragen kunnen worden, maar dan dusdanig met vrouwelijke curves (en een mooie open hals, want dat ontschoudert zo mooi) dat het onmisbaar vrouwelijk is, maar met een jongensachtige glans er over heen.
En soms heb ik zin om voor de kunst-academie look te gaan: Korte rok of tuniekje met legging, vest er overheen, haar in een leuk staartje, laarsjes of gympen en een dikke shawl.
En, last but nog least, ik kan mij ook altijd wel vinden in die new-age / goa kledingwinkeltjes waar alles van katoen is met veel te veel spiegeltjes en belletjes en dan met allemaal vrolijke kleurtjes.

Zucht, kleding, stijltjes en matchen maar en je dan helemaal goed voelen door. Daar alleen al voor zou ik full-time willen gaan ;)
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Aster »

Ik draag altijd casual sjieke, elegante kleding...ala Jackie Kennedy of Audrey Hepburn begin/midden jaren 60. Soms met hoge naald of sleehakken, vaak met ballerina's.

Ik heb vrouweiljke, elegante vrouwen die iets jongensachtigs over zich hebben altijd mooi en inspirerend gevonden.

Zo vind ik Halle Berry veel mooier en bijzonderder met heel kort haar dan met lang haar. Met lang haar is ze 'gewoon' mooi.

Ik draag mijn haar kort ala Halle Berry met grote oorringen erbij.
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Judiana »

tof Aster...!
fran-2
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 apr 2012, 18:26
Gender: Transgender
Locatie: Tielt, Belgie

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door fran-2 »

Goth vind ik eigenlijk het mooist, maar die pinup kledij uit de jaren 50 vind ik ook keigoed.
Gebruikersavatar
willah
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Transgender
Locatie: amsterdam

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door willah »

ik hou van allerlei soorten kleding style,lekker casual skinny jeans met leuke top of truitje erop leren jackje erbij.
maar ook van veel zwart en sexy zoals strakke jurkjes rokjes kanten tops bhs,bustier enz en altijd met een madonna touch ha ha
maar aangezien ik twee honden heb is het vaak jogging broek met lekker vallende trui of lang vest en gympjes.
Kitty
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:00

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Kitty »

Het maakt me echt niets uit als het me maar goed staat! Dat is de enige regel die ik heb.
Nou ja dat, en zo vrouwelijk mogelijk.
Zo vrouwelijk als ik kan hebben...
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Arike »

Kitty schreef:en zo vrouwelijk mogelijk.
Dat klinkt toch wel als een ernstige beperking ;)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"