Transvrouw in een spa in los angeles

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door Vethrvolnir »

:shock:
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door Vethrvolnir »

Jannet V schreef: 15 jul 2021, 10:47 Maar het werkt zelfs hier nog steeds door en dat is niet goed, lijkt mij.
https://www.hpdetijd.nl/2021-07-14/de-b ... rikbarend/
wauw wat een kop " de bloeddorst van de transbeweging is schrikbarend" boven een foto van knokkende mensen in een artikel dat niet-cisgendermensen kleineert en waarin het enige geweld afkomstig blijkt van de anti-transgender beweging.
ook wordt gesuggereerd dat er een transgender beweging bestaat en er zoiets bestaat als een genderideologie die niet cisgender normatief is.

wat een eikel zeg
:shock:
tartangirl
Berichten: 176
Lid geworden op: 02 feb 2016, 10:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: zeeland

Re: Transvrouw in een spa in los angeles

Bericht door tartangirl »

Ik kom al jaren in een sportschool met daarbij een prachtige sauna en ik kan daar zonder problemen mezelf zijn.
de meeste die ik daar al jaren ken weten van mijn verleden en hebben daar nog nooit iets negatief over gezegd...ik voel me daar als een guppie in het water.
spastische figuren zullen we altijd houden...en ik hou me bezig met mijn bubbel en mijn invloedsfeer waar ik eventueel wat kan betekenen voor onze lhbti+ gemeenschap....de lasten van de hele wereld dragen lijkt mij wat teveel....aangezien de meeste al niet een makkelijk leven achter de rug hebben.
ook wij mogen wel eens gaan genieten van ons leven...en daar hoort ook een bezoek aan een sauna bij....rest my case