Hopeloze opties

Psychologen en procedures
Marije
Berichten: 1323
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Hopeloze opties

Bericht door Marije »

Bij PsyTrans krijg je een diagnose, verder niks. Een lijstje met ziekenhuizen en klinieken... daarna moet je t zelf regelen.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Secret24
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 apr 2022, 09:50
Gender: Non-binair

Re: Hopeloze opties

Bericht door Secret24 »

Ik ben zelf ook non binair met dezelfde wensen en heb al enig onderzoek gedaan waar je geholpen kan worden in het buitenland. Ik kwam zelf uit bij Mexican transgender center. Volgens mij is dit een van de weinige ziekenhuizen die een dergelijke operatie aanbiedt. De kosten zijn ongeveer 10000 dollar.
Frederieke
Berichten: 828
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: Hopeloze opties

Bericht door Frederieke »

Secret24 schreef: 17 mei 2023, 07:41 Ik ben zelf ook non binair met dezelfde wensen en heb al enig onderzoek gedaan waar je geholpen kan worden in het buitenland. Ik kwam zelf uit bij Mexican transgender center. Volgens mij is dit een van de weinige ziekenhuizen die een dergelijke operatie aanbiedt. De kosten zijn ongeveer 10000 dollar.
Dan heb je je aardig ontwikkeld sinds het bericht waarin je je voorstelde :-) Fijn dat je kunt bijdragen en hopelijk vinden jullie allebei een manier waarop jullie gelukkig kunnen zijn.

Groetjes, Frederieke.
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Re: Hopeloze opties

Bericht door Verkaasd »

Secret24 schreef: 17 mei 2023, 07:41 Ik ben zelf ook non binair met dezelfde wensen en heb al enig onderzoek gedaan waar je geholpen kan worden in het buitenland. Ik kwam zelf uit bij Mexican transgender center. Volgens mij is dit een van de weinige ziekenhuizen die een dergelijke operatie aanbiedt. De kosten zijn ongeveer 10000 dollar.
ja daar zat ik ook al naar te kijken. maar 10,000? dan ga ik vet moeten bezuinigen op eten aangezien ik ook aangezichts chirurgie wil :/
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Re: Hopeloze opties

Bericht door Verkaasd »

ik laat je weten als mij iets lukt om te regelen in nl @Secret24 als niet dan ga ik naar mexico
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Plaats reactie