Rare kleding wens?

Make-up, kleding, en zo voort
Laura2021
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Rare kleding wens?

Bericht door Laura2021 »

In de eerste levensjaren ontstaan veel ideeën/associaties onderbewust die later weer een rol gaan of kunnen gaan spelen en misschien is het iets wat je met je psycholoog verder kunt verkennen, waar komen ze vandaan, heeft een seksuele lading enz.. Je psycholoog kan daar bij helpen.
Voor mij geldt dat bepaalde kleding/stoffen ik prettiger vind om te dragen en ben ontdekkende, dat wel, maar mijn keuzes zijn eerder gematigd in de zin van de behoefte om extra aandacht te trekken is er bij mij niet zo.
Groetjes Laura :hbeat:
Jeste
Voornaamwoorden: Jeste

Re: Rare kleding wens?

Bericht door Jeste »

Saskia-Vince schreef: 30 aug 2024, 19:11 Maar als ik mijn dikke fluffy ( bont, wol, teddy fleece , als het maar zacht en harig aan voelt ) winterkleding draag dan voel ik mij ook echt vrouwelijk
Dat is bij mij juist omgekeerd. Als het buiten wat kouder is heb ik echt dikke lagen kleding nodig om een beetje warm te blijven. Dat vind ik er juist minder vrouwelijk uit zien. Thuis loop ik zelfs met truien over elkaar heen. Met als buitenste laag een slobbertrui. Dan wil ik echt niemand tegenkomen, want het ziet er niet uit. Comfortabel warm is het wel.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.