Mijn traject bij MKV (vaginaplastiek)

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
SuzanneLemm

Re: Mijn traject bij MKV (vaginaplastiek)

Bericht door SuzanneLemm »

Hi, Ik lees nu pas je update van 15 maart en verder. Het zit op 2 punten wat tegen en je operatie is al lang ter discussie blijkbaar en nu op het laatst weer afgezegd. Ik sluit aan bij voorgangers, hoeft niks met jou te maken te hebben, maar onder de streep ben je er nog niet mee klaar.
Ik bewonder je relatieverings vermogen ! Mss als hart onder de riem: je geluksbeleving is een optel som van dingen die energie nemen en geven. Als het geheel positief is voel je je goed. Kijk of je iets kan oppakken wat energie geeft, muziek maken, anderen helpen, een bijzondere sport, een diploma halen, een webshop beginnen, ....
Sterkte joh , komt goed !!
Anja Speer

Re: Mijn traject bij MKV (vaginaplastiek)

Bericht door Anja Speer »

Jee, wat een ellende.

Ik kwam in Februari 2020 bij Kanhai op het eerste gesprek, hij heeft alles netjes uitgelegd, daarna mijn boven en onderkant bekeken.
Het was mogelijk om de borstvergroting en vaginaplastiek in 1 keer te doen, ik zou dan een week onder de pannen zijn.
We hebben afgesproken dat de operatie in Juli kon plaatsvinden, hoewel hij eerder kon, April reeds, was iets te kort dag voor mij om wat te regelen.
Ik ben nog 1 keer langs geweest voor een afrondend gesprek, om alles vast te leggen, en de implantaten te "passen".
Ik hoefde geen ontharing van de delen, en me ook niet te scheren, enkel op dinsdag vroeg daar melden, en bij gebleken zonder complicaties de zaterdag nadien weer naar huis. En zo geschiedde.
5 weken later ben ik wel even terug geweest op controle, en wegens een kleine complicatie (plasbuis zat scheef) dat in no-time verholpen werd, ben ik na een jaar nog eens op controle geweest, daarna niet meer.

Wat betreft de verzekering, ik heb al sinds mijn geboorte de verzekering bij CZ, gewoon basis.
Kanhai had er geen problemen mee, en CZ heeft alles netjes geregeld.
Ik had wel het voordeel dat ik toen in Tilburg woonde, redelijk dicht bij het hoofdkantoor, waar ik regelmatig om advies kwam vragen.
Men had mij voorgesteld de formulieren in te vullen "aanvraag declaratie ziekenvervoer" toen ik met de transitie begon, omdat ik telkens naar Amsterdam moest voor de psychologe.

Voor mij was dat een heel ander verhaal dan wat ik hier lees.