Op zich vind ik mijn gezicht niet lelijk op die neus na. Ik zal me nooit over die neus kunnen zetten dus het psychologisch aanpakken heeft geen zin ( dus a.u.b geen mindfulness en al dat gedoe ) .
Op YouTube zie ik dat mensen met make-up hun neus kunnen camoufleren zoals ze willen.
Kan iemand mij helpen het neusbot te camoufleren? Zodat ik van opzij een rechte, vlakke neus heb en niet een bulterige , kolkende neus?
Ook hoe ik het vanvoor kan camoufleren dat zodat zelfs als ik lach het scheve neusbot niet zichtbaar is?
Geld voor een neuscorrectie heb ik voorlopig niet , daarom zet ik mijn hoop hierop.
Ik heb al eens een noselifter gekocht , 2 maal en was daar 40 euro aan kwijt. Het was zo een klemmetje dat beloofde je neus recht te maken. Uiteraard had dit geen resultaat?
Wie o wie kan mij hierbij helpen door eventueel eventjes met mij te Skypen terwijl ik alles bij de hand heb en het onder jouw instructies voordoe?
Die YouTube filmpjes zijn zo moeilijk te volgen voor mij omdat het allemaal snel voorgedaan wordt waardoor ik weinig informatie absorbeer ( lichte vorm van autisme ) .
Kan iemand mij helpen? Mijn neus is de enige belemmering waar ik me echt mentaal nooit overeen kan zetten omdat het mijn gezicht assymetrisch maakt.
Ik heb geld aan vanalles uitgegeven wat binnen mijn budget paste en het deed niks. Zo van die dingetjes die alleen goedgelovige mensen zoals ik kopen zeg maar.
Wat ik nog wou zeggen : het eindresultaat van het countouren / aanpassen van de neus zou voor mij zijn dat je bijna niet kunt zien dat ik make-up opheb en waardoor de neus redelijk recht oogt.
Kan dit?
Ik ben al eens bij een dokter geweest voor het op te vullen met fillers ( 400 euro per 1 CC ) maar die wou het niet doen toen ik genderdysforie vermelde. Hij zei dat het neusbot opvullen mij juist een dikkere mannelijkere neus zou geven waardoor de dysforie nog erger ging worden.
Heeft iemand tips voor mijn neus? Het is een ernstig geval van neusmisvorming , ongeveer zoals die papegaai van de Croky chips reclame