Oh, is dat een afsprakenkaartje, ik dacht dat het alleen maar zo'n inschrijfkaartje was. Je schijnt dat kaartje ook altijd mee te moeten nemen? Maar eens zien waar dat ding gebleven is, heb hem in 2 jaar niet gebruikt want er is nooit meer naar gevraagd nadat ik dat ding gekregen heb...
Nou ja, Jos draait de afspraken altijd voor me uit terwijl hij ziet dat ik het in mijn agenda schrijf. Werkt ook.
PIG vs VU
-
NaomiClareNL
Re: PIG vs VU
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
Arike
Bij receptie K vragen ze nooit om dat kaartje
Bij de receptie van plastisch willen ze wel altijd een kaartje zien. Maar als je die niet bij je hebt, maken ze ook zo een nieuwe voor je
Bij de receptie van plastisch willen ze wel altijd een kaartje zien. Maar als je die niet bij je hebt, maken ze ook zo een nieuwe voor je
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
NaomiClareNL
Tja, bij plastisch zal ik dit jaar sowieso niet meer komen vrees ik en dan gaat het de vraag worden of ik er überhaupt nog wel kom.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Bedankt voor deze tip. Laat ik het maar gewoon afwachten.EvaVanA schreef:Dat raad ik af, Jeste. In je eerlijkheid zou je iets kunnen schrijven dat een sluwe verzekeringsjurist later tegen je kan (en zal) gebruiken.Jeste schreef:Deze week ga ik maar een brief schrijven naar m'n verzekeringsmaatschappij waarin ik even uitleg waar ik op dit moment mee bezig ben. Volgens mij kan dat geen kwaad.
Overigens sluit ik me aan bij wat Kimmy schreef.
Het is ook nog zo dat alles waar ik op dit moment mee bezig ben en was duidelijk binnen de dekking valt. Allemaal via een goed onderbouwde doorverwijzing van de huisarts.
Een kaart heb ik nooit gehad bij het VU. Alleen een patientnummer dat ik zelf moest opschrijven.
Het intakegesprek was daar bij mij ook heel kort. Bij de PIG was dat veel langer.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Tyler
Juist, nu is het duidelijk. Bedankt.
Ik ben heel benieuwd naar mijn eerste gesprek bij het PIG. Half december.... Wel fijn dat ik meteen al die 6 afspraken heb staan.
Ik ben heel benieuwd naar mijn eerste gesprek bij het PIG. Half december.... Wel fijn dat ik meteen al die 6 afspraken heb staan.
-
Venka
Dat vind ik ook fijn,heb jij ook 2 week tussen elke afspraak Tyler?
-
Tyler
1 week maar. Echt super chill. Zo schiet het tenminste op.
-
Venka
Wat ik mij af vraag is of wij na die 6 afspraken ook te horen krijgen of we groen licht krijgen of we eerst nog meer afspraken krijgen.Krijgen we groen licht dan ben ik ook benieuwd waar we terecht komen voor de noodzakelijke medicatie.Bij het VU is alles in 1 ziekenhuis maar PIG besteden ze het uit.
-
Tyler
Dat is een hele goede vraag. Iemand enig idee hoe ze dat daar doen?
-
Arike
Als je bij PIG loopt, dan moet je daarvoor naar externe endo.
Wat antwoordt Alwin (of loop je bij Tanja?) op die vraag?
Wat antwoordt Alwin (of loop je bij Tanja?) op die vraag?
"You try to forget but it's impossible