Uitschieter, een is grafdelver geworden (niet direct zijn toekomst droom) en kreeg rond zijn 40ste leveruitval (dood gedronken).Alice schreef:Eigenlijk ieder van mijn jaargang is goed terecht gekomen.
Reünie 6de leerjaar
-
Alice
Re: Reünie 6de leerjaar
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
-
Anon20180311
Hoi Alice,
Vreemd, wat, het er wat
jeugdiger uitzien betreft: daar werd ik persoonlijk op gewezen .
Hormonen ? Of ongezonde levensstijl ?
Een eigen grafdelver in mijn jaargang, kende ik gelukkig niet. Wel eentje die, foorkramer is geworden i.p.v. " Piloot" ( kleine vliegertjes,
draaimolen )
Grtz Nick. ( die oude klasfoto's
)
Vreemd, wat, het er wat
Hormonen ? Of ongezonde levensstijl ?
Een eigen grafdelver in mijn jaargang, kende ik gelukkig niet. Wel eentje die, foorkramer is geworden i.p.v. " Piloot" ( kleine vliegertjes,
Grtz Nick. ( die oude klasfoto's
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Anon20180311
Hoi Iedereen,
Aangenaam vervolg op : " Eerste reünie 6de leerjaar ".
Ik kreeg deze morgen een brief
van mijn " oude school" met de vriendelijke vraag om eventueel persoonlijk en indien mogelijk : " Een lezing te geven, i.v.m. transgender info als transgender-zijnde " aan het eerste middelbaar (Voorjaar 2017).
Grtz Nick
Aangenaam vervolg op : " Eerste reünie 6de leerjaar ".
Ik kreeg deze morgen een brief
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.
-
Anon20180311
Hoi iedereen,
Ik kreeg deze morgen, ook een tweede brief : " mijn belastingen"
Grtz Nick
Ik kreeg deze morgen, ook een tweede brief : " mijn belastingen"
Grtz Nick
.
-
Anon20190501
@Nick: die laatste brief (aanslagbiljet) kreeg ik vorige week al. Zo vroeg waren ze er nog nooit bij. Ik dacht meteen, ai ze hebben zeker geld nodig...
Schets mijn vreugde toen ik las: aanslag in uw voordeel nnnn euro !
Schets mijn vreugde toen ik las: aanslag in uw voordeel nnnn euro !
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Anon20180311
Hoi iedereen,
Volgende week sta ik even weer voor een klas
Grtz Nick
Volgende week sta ik even weer voor een klas
Grtz Nick
.
-
Anon20180311
Hoi iedereen, woensdag 15/03/2017 was het zover.
Eerst en vooral, wat had ik zenuwen
.
Kort verslagje : Amper 2j verschil der leeftijd ( Dertien, veertienjarigen), maar wat een enorm verschil der reeds een eigen mening kennen. En wat een verschil der vragen stellen en begrip. Bij bepaalde momenten kreeg ik, persoonlijk zelfs tranen in mijn ogen ( In mijn tijd , eind jaren 80, begin jaren 90, was dat totaal toch ondenkbaar). Als men me, nu op heden zou vragen, wil/zal je het nog opnieuw doen ? Graag en met zeer veel genoegen.
Hierbij, een x-aantal vragen en reacties die bij mij, bijzonder zijn blijven plakken/kleven:
-( Reactie) GD staat voor genderdystrofie, dystrofie voor stoornis toch!. Dan denk ik,
( veertienjarige) daarbij toch,onmiddellijk aan de psychiatrie, therapie en de nodige pillen ( medicatie). Dat klopt toch totaal niet, want jullie kunnen enkel naar wens, hormonaal/ operatief, eventueel geholpen worden.
- ( Vraag) Is GD een geaardheid ?
- ( Reactie) Transgenders, noemen ze jullie, en ons dan weer, lastige pubers ( Boel een beetje op stelten). Waarom !, omdat we gewoon van jongen naar man gaan of van meisje naar vrouw. Onzin toch allemaal, we ondergaan dan allemaal een transformatie in ons leven ( hoorde ik al eerder, onder een twaalfjarige
).
- ( Vraag) Moet je alles ( operatief) zelf betalen ?
- ( Vraag) Wat vonden je ouders hier vroeger van ?
- ( Vraag) Bestaat er iets buiten FB voor mensen met dergelijke vragen of ervaringen ?
( En tranen), Bedankt gasten, bedankt directie voor jullie felicitaties. Ik kom idd graag terug ( Had dit mss al veel eerder moeten doen ).
Grtz Nick
Eerst en vooral, wat had ik zenuwen
Kort verslagje : Amper 2j verschil der leeftijd ( Dertien, veertienjarigen), maar wat een enorm verschil der reeds een eigen mening kennen. En wat een verschil der vragen stellen en begrip. Bij bepaalde momenten kreeg ik, persoonlijk zelfs tranen in mijn ogen ( In mijn tijd , eind jaren 80, begin jaren 90, was dat totaal toch ondenkbaar). Als men me, nu op heden zou vragen, wil/zal je het nog opnieuw doen ? Graag en met zeer veel genoegen.
Hierbij, een x-aantal vragen en reacties die bij mij, bijzonder zijn blijven plakken/kleven:
-( Reactie) GD staat voor genderdystrofie, dystrofie voor stoornis toch!. Dan denk ik,
( veertienjarige) daarbij toch,onmiddellijk aan de psychiatrie, therapie en de nodige pillen ( medicatie). Dat klopt toch totaal niet, want jullie kunnen enkel naar wens, hormonaal/ operatief, eventueel geholpen worden.
- ( Vraag) Is GD een geaardheid ?
- ( Reactie) Transgenders, noemen ze jullie, en ons dan weer, lastige pubers ( Boel een beetje op stelten). Waarom !, omdat we gewoon van jongen naar man gaan of van meisje naar vrouw. Onzin toch allemaal, we ondergaan dan allemaal een transformatie in ons leven ( hoorde ik al eerder, onder een twaalfjarige
- ( Vraag) Moet je alles ( operatief) zelf betalen ?
- ( Vraag) Wat vonden je ouders hier vroeger van ?
- ( Vraag) Bestaat er iets buiten FB voor mensen met dergelijke vragen of ervaringen ?
Grtz Nick
.
-
Alatàriël
fantastisch. totaal geen onbegrip of niet-acceptatie ??
Liefs ,
Ariël
check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar
Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own
Sunshine
Ariël
check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar
Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own
Sunshine
-
Anon20180311
Hoi Alatàriël,Alatàriël schreef:fantastisch. totaal geen onbegrip of niet-acceptatie ??
Natuurlijk wel, maar net daarom, was ik er ook. Namelijk voor ( en dat was ook mijn persoonlijke bedoeling, naast de nodige algemene info.). Om eventueel, indien mogelijk, vooroordelen of de reeds, jammer genoeg ,"in gelepelde, oordelen/veroordelen" wat, te kunnen/mogen, proberen bij te schaven der GD.
Grtz Nick
.
-
Arthas
Wat tof Nick dat je dat hebt kunnen/mogen doen!
Lijkt me echt een bijzondere en mooie ervaring, vooral omdat tijden nu zo anders zijn, zoals jij omschrijft, lijkt me dat een heel bijzonder en fijn gevoel.
Lijkt me echt een bijzondere en mooie ervaring, vooral omdat tijden nu zo anders zijn, zoals jij omschrijft, lijkt me dat een heel bijzonder en fijn gevoel.