Ach... Weet je, ik heb het 'geluk' dat ik inmiddels gewend ben aan hoe het in het UMCG gaat (het wachten, dus). Het enige wat ik kan doen, is voor mezelf gaan. En ik ben al lang blij dat ik deze stap eindelijk heb genomen.
Dat gevoel van mensen die je inhalen ken ik trouwens wel. Alsof zij beter zijn of het meer verdienen dan jou, ofzo, of zo ervaar ik het iig? IDK. Ik probeer het anderen zo veel mogelijk te gunnen, maar ik denk dat ik er ook slecht mee om had kunnen gaan als een van mijn beste vrienden sneller het traject door zou gaan...
Wachten
-
Nate_0
Re: Wachten
meerdere zakken met zaagsel
-
Leo
Hmm ja het duurd altijd wel ontzettend lang, laatst zou ik een brief krijgen, 5 weken later niks dus had ik maar gebeld, toen kreeg ik te horen dat degene die mij een brief moest sturen 5 week op vakantie was dat het daarom zo lang duurde. Alsof niemand anders kon die afspraak ook niet voor me maken ofzo maarja.Nate_0 schreef:Ach... Weet je, ik heb het 'geluk' dat ik inmiddels gewend ben aan hoe het in het UMCG gaat (het wachten, dus). Het enige wat ik kan doen, is voor mezelf gaan. En ik ben al lang blij dat ik deze stap eindelijk heb genomen.
Dat gevoel van mensen die je inhalen ken ik trouwens wel. Alsof zij beter zijn of het meer verdienen dan jou, ofzo, of zo ervaar ik het iig? IDK. Ik probeer het anderen zo veel mogelijk te gunnen, maar ik denk dat ik er ook slecht mee om had kunnen gaan als een van mijn beste vrienden sneller het traject door zou gaan...
Ja precies en dan hebben zij al een lage stem en dan voor mijn gevoel klink ik heel vrouwlijk, ik heb het geluk dat ik helemaal geen hoge stem heb dus misschien mag ik niet zeuren maar ik krijg indd ook het gevoel dat ik niet goed genoeg ben, dat is ook de reden dat ik nog nooit bij een bijeenkomst ben geweest etc maar dat wil ik binnenkort wel graag gaan doen. Bedankt voor het reageren trouwens dat helpt me.
-
Nate_0
*hugs* Kut man :/ Ik snap ook echt niets van de bureaucratie hier soms, en het is jammer genoeg niet de eerste keer dat ik zoiets hoor.
Ooohrg stemdysforie, ja... Dat is voor mij een van de voornaamste 'breekpunten', zeg maar. Hopen dat de testo een beetje snel gaat beginnen!!!
Ik ben ook nog nooit bij een bijeenkomst geweest hoor, no worries
Ooohrg stemdysforie, ja... Dat is voor mij een van de voornaamste 'breekpunten', zeg maar. Hopen dat de testo een beetje snel gaat beginnen!!!
-
Leo
Ja like laat het op zijn minst weten ofzo. Euh echt? Ik hoopte dat het bij mij een uitzondering was.Nate_0 schreef:*hugs* Kut man :/ Ik snap ook echt niets van de bureaucratie hier soms, en het is jammer genoeg niet de eerste keer dat ik zoiets hoor.
Voor mijn gevoel word ik op mijn stem ook het meeste beoordeeld. Yeah thanks!
Hmm ook te onzeker/awkward (voor mij is dat de reden) Of een andere reden?
-
Nate_0
Yep. Was ook hier op het forum, geloof ik, maar hoe/wat dat precies was weet ik zo niet meer. Ik heb zelf wel eens meegemaakt dat een brief (want het moest een brief zijn) die verstuurd moest worden nog ergens in het ziekenhuis was blijven liggen. Raar allemaal... (Ook hoe alles nog niet volledig digitaal is tbh).
Ja, ik ook!! Zonder te praten ben ik nog enigszins passabel, maar dan moet ik mijn mond niet open doen... It's a dead giveaway, en dan pas snap je hoeveel je stem eigenlijk over je 'zegt'.
Onzeker inderdaad, omdat ik nog zo aan het begin sta zeg maar, en misschien ook wel een stukje angst om jaloers te worden op de mensen die verder zijn? En ik heb niet altijd de energie om helemaal naar Amsterdam te reizen
(I know, er zijn ook andere bijeenkomsten maar daar zou ik helemaal niemand kennen en dat is toch nog een beetje te eng).
Ja, ik ook!! Zonder te praten ben ik nog enigszins passabel, maar dan moet ik mijn mond niet open doen... It's a dead giveaway, en dan pas snap je hoeveel je stem eigenlijk over je 'zegt'.
Onzeker inderdaad, omdat ik nog zo aan het begin sta zeg maar, en misschien ook wel een stukje angst om jaloers te worden op de mensen die verder zijn? En ik heb niet altijd de energie om helemaal naar Amsterdam te reizen
-
Leo
Wauw liggen je gegevens ook maar overal... ja digitaal zou een stuk sneller gaan lijkt me, ook voor hun.Nate_0 schreef:Yep. Was ook hier op het forum, geloof ik, maar hoe/wat dat precies was weet ik zo niet meer. Ik heb zelf wel eens meegemaakt dat een brief (want het moest een brief zijn) die verstuurd moest worden nog ergens in het ziekenhuis was blijven liggen. Raar allemaal... (Ook hoe alles nog niet volledig digitaal is tbh).
Onzeker inderdaad, omdat ik nog zo aan het begin sta zeg maar, en misschien ook wel een stukje angst om jaloers te worden op de mensen die verder zijn? En ik heb niet altijd de energie om helemaal naar Amsterdam te reizen(I know, er zijn ook andere bijeenkomsten maar daar zou ik helemaal niemand kennen en dat is toch nog een beetje te eng).
Ja precies, ik zie mensen dan altijd denken van hmmm wat is het nou als ik praat. Vaak benoemen ze het dan ook (wat het nog erger maakt).
Dat snap ik heel goed inderdaad daarom ging ik eerder ook nooit , nogsteeds denk ik er wel moeite mee te hebben, maar aan de andere kant lijkt het me ook leuk om te gaan. Amsterdam zou inderdaad wel ver zijn (maar ik snap dat je mensen wil kennen) ik denk dat ik een keer in Groningen ga en als het dan niet leuk is gewoon weer ga.
-
Nate_0
Dude!!! Duuude!! Ik woon in Groningen, en Ender (een van de mods, ook een transdude) woont ook in het Noorden
Maar mm... Bij mij wordt het niet benoemd, maar met zoveel mensen ga ik dan ook niet om... Had laatst wel dat ik in het damestoilet héél raar aangekeken werd. Hoe ik mijn haar draag en of ik een bril draag maakt daarin nog wel een groot verschil. Dus met bril en haar naar beneden word ik als vrouw gelezen, maar met mijn haar omhoog/half naar achteren en lenzen in is het een twijfelgeval.
De ziekenhuizen hier zijn iig een beetje raar
Maar mm... Bij mij wordt het niet benoemd, maar met zoveel mensen ga ik dan ook niet om... Had laatst wel dat ik in het damestoilet héél raar aangekeken werd. Hoe ik mijn haar draag en of ik een bril draag maakt daarin nog wel een groot verschil. Dus met bril en haar naar beneden word ik als vrouw gelezen, maar met mijn haar omhoog/half naar achteren en lenzen in is het een twijfelgeval.
-
Anon20180311
Hoi Lucas,
Las je bijdrage met veel respect,
en bewondering voor je doorzettings vermogen. Petje af !
Grtz Nick
Las je bijdrage met veel respect,
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Leo
Nice! Maar jullie gaan niet naar die bijeenkomsten in Groningen ?Nate_0 schreef:Dude!!! Duuude!! Ik woon in Groningen, en Ender (een van de mods, ook een transdude) woont ook in het Noorden![]()
Eigenlijk is dat wel een compliment dus dat je raar aangeken werd haha. Heb je kort haar of half lang/ lang haar? Raar eigenlijk op wat voor een manieren je beoordeeld word bril geen bril etc.
Yeah... Oh well ze zijn er gelukkig!
-
Anon20180311
Hoi Leo,
Zeer herkenbaar dat gevoel. Toen ik in de begin jaren negentig eindelijk mijn weg vond, was een echtscheiding nog verplicht in België. Scheiding/
vechtscheiding, wat was ik jaloers op mijn lotgenoten die gewoon verder konden.
Toen ik eindelijk (na 1,5j) weer verder kon, kende ik bij mijn eerste operatie ( borstverwijdering) jammer genoeg zware complicaties. Lang herstel en meerdere correcties operaties, :confusion-waiting: tepelreconstructie, enz,... Terwijl mijn lotgenoten, " af " waren en konden genieten, was ik nog steeds herstellende van mijn eerste operatie.
Ik was niet alleen jaloers op hun sneller af en complicatievrij zijn, ik stelde me constant de vraag waarom ik, verdien ik het niet om gewoon mezelf te zijn, mag ik het dan niet zijn, ik werd er echt depri van. Na veel geduld, kwam alles toch goed en ben ik nu
gelukkig " af" .
Grtz Nick
Zeer herkenbaar dat gevoel. Toen ik in de begin jaren negentig eindelijk mijn weg vond, was een echtscheiding nog verplicht in België. Scheiding/
Toen ik eindelijk (na 1,5j) weer verder kon, kende ik bij mijn eerste operatie ( borstverwijdering) jammer genoeg zware complicaties. Lang herstel en meerdere correcties operaties, :confusion-waiting: tepelreconstructie, enz,... Terwijl mijn lotgenoten, " af " waren en konden genieten, was ik nog steeds herstellende van mijn eerste operatie.
Ik was niet alleen jaloers op hun sneller af en complicatievrij zijn, ik stelde me constant de vraag waarom ik, verdien ik het niet om gewoon mezelf te zijn, mag ik het dan niet zijn, ik werd er echt depri van. Na veel geduld, kwam alles toch goed en ben ik nu
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.