@Jer158: ja, pragmatisch ben ik ook wel. Zo heb ik al jaren een fb profiel alleen maar om mijn naam te claimen en zo te vermijden dat iemand anders zich als moi kan voordoen. Sinds kort is er een tweede reden, namelijk dat een bedrijfspagina verplicht gekoppeld moet zijn aan een persoonlijk profiel en niet 'los' kan bestaan. Mijn profiel is wel heel leeg...eeg....eeg.. gg.
Ik heb ook een Linkedin profiel dat ik in mijn ICT tijd gebruikte als online cv en daar is indertijd wel een heel goede baan uit voortgekomen.
Daten
-
Amy
Re: Daten
Vind ik absoluut niet raar. Ik deel dezelfde mening met je. Volgensmij maken de overheden er ook mooi gebruik van om zo steeds meer van onze privacy af te brokkelen want bijna niemand geeft weerstand.Sigy schreef:Zowel in real life als nu ook hier maak ik mee dat "men" zich heel positief uitlaat over sociale media. Ben ik raar omdat ik sociale media vooral heel erg eng vind? De opkomst en vervolgens alomtegenwoordigheid ervan is wat mij betreft de meest negatieve tech ontwikkeling van de laatste jaren. En dat zeg ik als techneut / geek / ITer pur sang. Als Markske Z. In hoogsteigen persoon zegt dat privacy tot het verleden behoort en dat we daar met z'n allen maar mee moeten leven dan wordt ik fysiek misselijk.
Sorry voor de off topic rant
Ook niet alleen die dingen als facebook zijn een probleem, lees je maar eens in (niet jij Sigy, ik gok dat jij hier goed van op de hoogte bent
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Maar even, afgezien van voor- of nadelen van sociale media. Voor daten heb ik gewoonweg geen tijd. Daarnaast vind ik eigenlijk zo'n beetje alles wat andere mensen leuk vinden juist niet leuk. Ik zit nogal vreemd in elkaar. Ook in seksueel opzicht is dat zo, want het ziet er bij mij niet zo uit als bij een biologische vrouw, maar het werkt ook niet zoals bij een biologische man (gelukkig niet). Toch ben ik wel een beetje benieuwd geworden naar seks en (losse) relaties. Het is behoorlijk ingewikkeld en tegenstrijdig bij mij.
Als ik uitga kom ik soms wel eens mensen tegen die best aantrekkelijk zijn. Vaak nogal androgyne personen. Die zijn echter keer op keer zo moeilijk benaderbaar. Nogal contactgestoord. Meestal is dat in de gothic-scene als ik dat soort mensen tegenkom.
Mannen hebben toch ook wel regelmatig belangstelling voor mij. Daar heb ik eigenlijk geen belangstelling voor, maar een tijdje geleden had ik toch met een man gezoend tijdens aan nachtje uit. Acht ja, sex drugs & rock 'n' roll.... Niks mis mee.
Maar dit heeft natuurlijk niets met daten te maken, maar met toevallige ontmoetingen.
Als ik uitga kom ik soms wel eens mensen tegen die best aantrekkelijk zijn. Vaak nogal androgyne personen. Die zijn echter keer op keer zo moeilijk benaderbaar. Nogal contactgestoord. Meestal is dat in de gothic-scene als ik dat soort mensen tegenkom.
Mannen hebben toch ook wel regelmatig belangstelling voor mij. Daar heb ik eigenlijk geen belangstelling voor, maar een tijdje geleden had ik toch met een man gezoend tijdens aan nachtje uit. Acht ja, sex drugs & rock 'n' roll.... Niks mis mee.
Maar dit heeft natuurlijk niets met daten te maken, maar met toevallige ontmoetingen.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Anon20190501
Een eerste date kan natuurlijk een toevallige ontmoeting zijn.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Die had ik niet gehad in de nacht van vrijdag op zaterdag. Wel ontmoetingen gehad, natuurlijk, maar niet met betrekking tot dit onderwerp.Sigy schreef:Een eerste date kan natuurlijk een toevallige ontmoeting zijn.
Ach, het was wel leuk geweest en dat is het belangrijkst.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Alexandra
Ja, erg he? veel minder relaxt tegenwoordig...Jeste schreef:Goed geschreven. Dat heb ik namelijk ook gemerkt. Gelukkig zijn er toch ook wel mensen die nog wel spontaan met anderen omgaan, maar het zijn er inderdaad wel veel minder.Alexandra schreef:Het lijkt wel of contact maken met andere mensen me steeds moeilijker afgaat. En dan weet ik niet eens aan wie het dan ligt... tegenwoordig vind ik de medemensen heel erg afstandelijk, egoïstisch en op zichzelf gericht. Ik begrijp niet hoe dat kan. 15-20 jaar geleden waren mensen anders... rustiger, menselijker, socialer. Ik heb het idee dat ik nog steeds hetzelfde ben als toen, maar dat iedereen om mij heen is veranderd.
Ook met daten, alles moet en gaat meteen over seks... wat is er mis met eerst vrienden zijn? leuke dingen doen, en dan zien waar het naartoe gaat. Ik snap die haast niet zo...
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
Alexandra
Ja, ik heb met regelmaat bij vrienden en vriendinnen aan de deur gestaan. Tot aan 2013. Het kwam helaas maar van één kant: die van mij. Als ik niks onderneem zie ik niemand meer. En dat bleek. Ik zie niemand meer sinds ik er niet meer op uit ging. Dus ja...Nate_0 schreef: Komt nog bij dat het uit je berichtje lijkt alsof je een heleboel van anderen verwacht... Bel jij wel eens zomaar bij iemand aan?
Ennn nu ga ik als jong persoon weer weg, moest dit gewoon ff kwijt
Sinds sociale media bestaat heb ik geen sociaal leven meer. Ik vind sociale media geen sociaal leven.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
Blue
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Ik heb mijn vriend ontmoet op een speciale T avond. Maar in het gewone uitgaans leven zou ik persoonlijk niet zo snel op zoek gaan.
Vroeger probeerde ik wel eens uitgaansgelegenheden voor gays maar ook dat is niet zo succesvol. Wel gezellig en leuke gesprekken maar gay mannen zijn over het algemeen niet geïnteresseerd in transvrouwen voor meer dan alleen vriendschap.
Mijn vriend is Bi maar wel met voorkeur voor vrouwen. Dus ik ben perfect match voor hem.
We gaan gewoon uit als stel maar vertelt mensen die hij kent wel met trots dat hij een transgender vriendin heeft.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Vroeger probeerde ik wel eens uitgaansgelegenheden voor gays maar ook dat is niet zo succesvol. Wel gezellig en leuke gesprekken maar gay mannen zijn over het algemeen niet geïnteresseerd in transvrouwen voor meer dan alleen vriendschap.
Mijn vriend is Bi maar wel met voorkeur voor vrouwen. Dus ik ben perfect match voor hem.
We gaan gewoon uit als stel maar vertelt mensen die hij kent wel met trots dat hij een transgender vriendin heeft.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Maffiozo
- Voornaamwoorden: Ely
Ja transvrouwen klagen vaak dat mannen enkel seks met ze willen en geen relatie… maar ik zeg eerlijk ik ben er jaloers op. Op ons transmannen vallen zeer weinig vrouwen. Ik mag natuurlijk niet bemoeien met andermans zaken maar ik hekel het enorm als transvrouwen zeggen: ik val niet op transmannen, val enkel op echte mannen
En dat moet iedereen natuurlijk zelf weten.
Ik zei vroeger ook dat ik niet op transvrouwen viel omdat ik er niet aan wou. Maar heb ook water bij de wijn moeten doen na slechte relaties met echte vrouwen steeds dezelfde rede waarom het uitging.
Nu wil ik niets anders meer dan een transvrouw.
Maar de transvrouwen geven me toch vaak het antwoord waar ik niet op zit te wachten.
Ik wou dat er vrouwen of transvrouwen waren die enkel seks met ons wouden
Dan hadden we tenminste nog IETS.
Als transman is het erg moeilijk in daten en of seks te vinden.
Ik hoef niet perse een relatie maar als k af en toe ook maar even kan ontladen vind ik wel fijn
En ik ben van mening dat transvrouwen dat makkelijker kunnen vinden dan transmannen helaas
En dat moet iedereen natuurlijk zelf weten.
Ik zei vroeger ook dat ik niet op transvrouwen viel omdat ik er niet aan wou. Maar heb ook water bij de wijn moeten doen na slechte relaties met echte vrouwen steeds dezelfde rede waarom het uitging.
Nu wil ik niets anders meer dan een transvrouw.
Maar de transvrouwen geven me toch vaak het antwoord waar ik niet op zit te wachten.
Ik wou dat er vrouwen of transvrouwen waren die enkel seks met ons wouden
Dan hadden we tenminste nog IETS.
Als transman is het erg moeilijk in daten en of seks te vinden.
Ik hoef niet perse een relatie maar als k af en toe ook maar even kan ontladen vind ik wel fijn
En ik ben van mening dat transvrouwen dat makkelijker kunnen vinden dan transmannen helaas
-
Fay Ola di jee
- Voornaamwoorden: Zij
K weet het eigenlijk niet, ik heb nog niet echt gedate, maar afgewezen worden omdat je geen echte vrouw , of man bent, in hun ogen, is ook pijnlijk...
Van de andere kant is het dan niet wat je wil vinden in een ander,genoeg mensen op de aardkloot die verder kijken dan alleen je gender en die er geen issue mee hebben
Heb niks ervaring, zal ook eens gaan daten , lijkt me best leuk
Van de andere kant is het dan niet wat je wil vinden in een ander,genoeg mensen op de aardkloot die verder kijken dan alleen je gender en die er geen issue mee hebben
Heb niks ervaring, zal ook eens gaan daten , lijkt me best leuk