Bah het is zo'n dag

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Lucy999

Bah het is zo'n dag

Bericht door Lucy999 »

Bah vandaag is zo'n dag dat het me ff niet uit komt man te zijn even voor de duidelijkheid ik crossdress, normaal heb ik er niet zo last van, heb geen moeite met mijn geslacht behalve die af en toe dagen dat ik echt met een girly gevoel wakker word, en dan naar je werk tussen allemaal testosteron bommen die het alleen maar hebben over neuken en poepen bah....... en dat terwijl ik het liefst met me make up wil spelen en het huishouden wil doen en een bakkie wil doen met iemand die met een soort gelijke situatie zit. Dat is probleem 2 ben pas sinds deze week lid van dit forum en ken in het echte leven niemand die ook crossdress wat mij overigens verbaast. Eigen schuld dikke bult ik ben tenslotte de gene die niet naar meetings durft te gaan en me verstop als ik crossdress. En hoe lief en geweldig mijn vrouw ook is helemaal snappen doet ze het niet en ik trouwens ook nog niet. Gelukkig gaan we morgen weer samen shoppen :D primark plunderen hahaha.

Sorry voor me geklaag maar het helpt.

Groetjes Loes
Mtf, getrouwd, en in dubio.
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Bah het is zo'n dag

Bericht door Eva »

Ook crossdressers komen in alle soorten en maten, Lucy. Niets vreemds aan hoor. Ik ken bijvoorbeeld iemand bij wie het per seizoen wisselt.
Mocht je toch eens naar zo'n avond willen gaan dan zou je bij T-Breda (volgende week) of T-Amersfoort gewoon gekleed kunnen komen als jij je prettig voelt. Je gaat gewoon naar een gezellig café en komt daar ik gesprek met een groepje mensen.
Je vrouw is daarbij ook van harte welkom!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

:hug2:
meerdere zakken met zaagsel
Dieuwertje

Bericht door Dieuwertje »

Even van je afschrijven helpt hoor. dus gewoon doen. En zoals Eva al noemt, ga een keer naar een avond. Doe het en als zij dat ook wil gewoon je vrouw meenemen. Je zal merken dat het een stuk 'normaler' wordt na ontmoeten van lotgenoten. Amsterdam 1 februari is ook zo'n avond. Geen idee natuurlijk wat in de buurt van je is. Dus kijk ook even op het draadje op dit forum waar de bijeenkomsten genoemd staan.
Lucy999

Bericht door Lucy999 »

Nou ik hoorde van eva volgende week in breda maar nou heb ik volgende week nacht dienst dus dat gaat niet helaas, amsterdam is een beetje uit de buurt woon in omg rotterdam dus ja. Moet zeggen dat ik dit forum een stuk warmer en ontvankelijker vind als een ander waar ik op zit en het ook een stuk makkelijker is om te contacten wat nu al helpt trouwens.... maar ja op zo'n dag als dit heb ik nu eenmaal opeens behoefte aan lot genoten dus dan wil je naar zo'n meeting ben alleen bang dat als de volgende is ik weer een drempel voor mezelf in weg leg......... ik ben echt een trutje zo nu en dan :s met faal angst en drempel vrees, helpen doet et me niet maar bedankt voor de steun allemaal
Mtf, getrouwd, en in dubio.
andreagen

Bericht door andreagen »

Lucy, als je in buurt van Rotterdam woont, is transcafe Rotterdam misschien iets voor je. Elke eerste en derde zondag van de maand vanaf 4 uur 's middags. groetjes andrea.
Heleen Vrukalakos

Bericht door Heleen Vrukalakos »

Lucy999 schreef:Bah vandaag is zo'n dag dat het me ff niet uit komt man te zijn ........................ en dan naar je werk tussen allemaal testosteron bommen die het alleen maar hebben over neuken en poepen bah.......
Groetjes Loes
ach mijn testosteron is bijna nul, maar ik mag nog steeds graag flauwekulleen op dat niveau behalve dat vieze gedoe met scheten laten dat is echt goor, ik krijg daar altijd direct beeld bij. Als je er wat van zeg krijg ik te horen moet jij zeggen met je kapotte praat, waar ik dan op antwoord met de woorden ach ja ik zit hier toch te midden van varkens dan moet je wat he :lol: