Een andere conclusie kan ik niet trekken...
In november 2016 werd ik bij de endocrinoloog verwacht. In september werd me telefonisch verteld dat dit niet kon. Te druk. Ik kreeg een recept toegestuurd en zou nog een uitnodiging voor controle door de endo ontvangen; verwachte datum was februari.
Zojuist maar weer eens gebeld, want niets vernomen. Ik word inderdaad verwacht, maar op een datum waarop ik absoluut niet kan.
Afspraak verplaatsen? Eeuh... nee. Tot eind mei zit alles vol en na die datum kunnen er nog geen afspraken worden gemaakt...
Wasseggu...??? Maar kan ik dan nog wel mijn recepten ontvangen?
Nou nee. Als u te lang wegblijft kunnen we u niet meer helpen.
Wacht even!
Het genderteam heeft het te druk om mij te ontvangen en knikkert mij van de patiëntenlijst omdat ik niet kom...?!?
Er is voor mij, omdat ik vriendelijk bleef aanhouden, toch nog ergens een gaatje gevonden. Jammer voor de volgende; er is voorlopig geen gaatje meer. Wat die persoon dan aanmoet?
Zelfmedicatie, vermoed ik. Zelf modderen met je gezondheid.
Sic
"Geachte minister Schippers, we hebben al eens eerder contact gehad over de monopolistische handelwijze van het belangrijkste genderteam in ons land. U tilde daar toen niet zo zwaar aan. Verandert dat, nu mensen zelf lijken te moeten gaan knoeien met hun gezondheid? Kom, word eens wakker mevrouw!"
Genderteam VUmc overbelast
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Genderteam VUmc overbelast
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Nate_0
-
Anon20190122
Re: Genderteam VUmc overbelast
Huisarts de recepten over laten nemen en je bent van het vu af zo simpel is het na je srs!
-
Venusss
- Voornaamwoorden: Vrouw
Ministerie van VWS, Treeknormen per Zorgsector:
http://www.zorgcijfers.nl/actuele-cijfe ... tor/58#209
http://www.zorgcijfers.nl/actuele-cijfe ... tor/58#209
qoute: Onderzoek Transgenderzorg Nederland (door transvisie)Conclusie: 94% van alle transgenders kan niet binnen de Treeknorm van 4 weken beginnen aan de gesprekken voor de indicatiestelling. Bij het VUmc zelfs 97%. De helft van de patiënten moest meer dan een half jaar wachten en een kwart zelfs meer dan een jaar.
-
Ylse
And so the shitstorm begins.....
Misschien deze info even delen met dat Groen Links kamerlid zodat ook hier vragen over gesteld kunnen worden. Het mag toch niet zo zijn dat de boel straks helemaal spaak loopt omdat alle andere partijen besluiten om er mee op te houden.
Misschien deze info even delen met dat Groen Links kamerlid zodat ook hier vragen over gesteld kunnen worden. Het mag toch niet zo zijn dat de boel straks helemaal spaak loopt omdat alle andere partijen besluiten om er mee op te houden.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
-
Alice
Voor ieder sterkte in zulke zaken. Weer een klacht indienen?
@tanisha,
er zijn mensen die het prettiger vinden om door de endocrinoloog van het Genderteam geholpen te worden.
Niet alle huisartsen willen, om welke reden ook, hormonen voor een transgender voorschrijven.
Van huisarts wisselen is vaak niet mogelijk, moeilijk.
@tanisha,
er zijn mensen die het prettiger vinden om door de endocrinoloog van het Genderteam geholpen te worden.
Niet alle huisartsen willen, om welke reden ook, hormonen voor een transgender voorschrijven.
Van huisarts wisselen is vaak niet mogelijk, moeilijk.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
-
Anon20190122
En ik vindt het prettig om serieus genomen te worden en dat schijnt niet te kunnen bij het vu.
-
Eva
- Beheerder
Ik heb een bericht gestuurd naar twee kamerleden die zich bezighouden met gezondheidszorg. Eén van hen staat op mijn vriendenlijst bij FB. Ben benieuwd.Ylse schreef:And so the shitstorm begins.....
-
Mirthe_s
Het moet niet gekker worden. Dus zelfs in een traject zitten dan is er geen ruimte voor je vrij te maken. Waar zijn dan die wachtlijsten voor :/
Oh trouwens grote kans dat het betreffende 'gaatje' een afzegging bij een ander betreft die niet assertief genoeg is.
Oh trouwens grote kans dat het betreffende 'gaatje' een afzegging bij een ander betreft die niet assertief genoeg is.
-
Eva
- Beheerder
Dat zou zomaar kunnen ja...Mirthe_s schreef:...