Vanochtend is de katheter en tampon verwijderd. Na het dilateren lag er redelijk wat bloed op t matje en op de pelotte.
Herkent iemand dit bij 1e keer dilateren in t ziekenhuis?
Bloed bij dilateren?
-
Robyn
Bloed bij dilateren?
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
Ylse
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Bloed bij dilateren?
Ik hoefde pas na de eerste controle te dilateren, en toen kwam er geen bloed. Kanhai vond het niet nodig om direct te dilateren.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
-
Danielle
-
Robyn
Dat het geen kwaad kon, dat het vanzelf over zou gaan. Zit nu met het probleem dat ik t ziekenhuis niet uitmag omdat er teveel in mn blaas achterblijft.Danielle schreef:Wat zei de verpleegkundige ervan?
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik heb na een half jaar nog steeds af en toe wat bloed vanwege granulatie. Begint nu wel eindelijk minder te worden. Maar ik verwacht dat jij er sneller van af bent, jij hebt een net andere operatie gehad.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Robyn
Toch zit er bij pelotte 3 redelijk veel helderrood bloed als ik m eruit haal.
Toen dr buncamper mij uitpakte, met een klem in mn vagina keek, begon hij meteen met pelotte 3 te dilateren. Omdat t gat al groot was, ging mij dat goed af.
Gisteravond thuis echter was het gaatje zo klein dat ik er zelfs niet met de kleinste pelotte in kwam. Dr buncamper zei dat ik met de 3e moest beginnen maar de 1e lukte al niet. Helptniet dat ik met catheter naar huis moest
Wat moet ik nu doen? Ondertussen hrb ik ook t idee dat door t dilateren, ik de boel steeds weer openhaal. Ik bloed vooral bij vagina ingang.
Toen dr buncamper mij uitpakte, met een klem in mn vagina keek, begon hij meteen met pelotte 3 te dilateren. Omdat t gat al groot was, ging mij dat goed af.
Gisteravond thuis echter was het gaatje zo klein dat ik er zelfs niet met de kleinste pelotte in kwam. Dr buncamper zei dat ik met de 3e moest beginnen maar de 1e lukte al niet. Helptniet dat ik met catheter naar huis moest
Wat moet ik nu doen? Ondertussen hrb ik ook t idee dat door t dilateren, ik de boel steeds weer openhaal. Ik bloed vooral bij vagina ingang.
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
Anon20190122
Minder krampachtige houding aan nemen en zorgen dat je darmen en blaas leeg zijn kan helpen.
Als dat nog niet wil een iets andere houding aan nemen bijvoorbeeld half op je rug en zij met een been half gestrekt naar voren en met je andere been gebogen op je bed en platte voet afsteunen zo dwing je het wat af om je bekkenbodemspieren te openen
Als dat nog niet wil een iets andere houding aan nemen bijvoorbeeld half op je rug en zij met een been half gestrekt naar voren en met je andere been gebogen op je bed en platte voet afsteunen zo dwing je het wat af om je bekkenbodemspieren te openen
-
Robyn
Het is me gelukt pelotte 1 tm 3 in te brengen. Al ging 3 nu minder ver naar binnen dan gister. Zal wel komen door katheter?
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
Saskia
Denk het niet. Heb het ook een week met de katheder moeten doen en de 3. Even er een stukje uithalen en weer draaiend naar binnen werkt bij nu goed. Gaat dan steeds verder.
-
Eveliene
Ik mocht van Buncamper de eerste week niet groter dan pelotte 2 gaan en daarna naar 3. De eerste paar weken had ik ook bloed bij het dilateren en dat stopte op een gegeven moment vanzelf, schrik er niet van want dat hoort er gewoon bij en kan geen kwaad.
Zoals ze in de VU zeggen, maak van het dilateren quality time en probeer zoveel mogelijk te ontspannen, begin met een kleine pelotte en ga na een minuut of 10 over op een grotere. Ik kijk zelf graag serie's tijdens het dilateren en dan hou ik dat een aflevering vol en die gemiddelde 45 minuten zijn dan zo voorbij.
Ik dilateerde tot voor kort met een zak winegums naast me, doe dat niet want de kilo's vliegen er in rap tempo aan.
Zoals ze in de VU zeggen, maak van het dilateren quality time en probeer zoveel mogelijk te ontspannen, begin met een kleine pelotte en ga na een minuut of 10 over op een grotere. Ik kijk zelf graag serie's tijdens het dilateren en dan hou ik dat een aflevering vol en die gemiddelde 45 minuten zijn dan zo voorbij.
Ik dilateerde tot voor kort met een zak winegums naast me, doe dat niet want de kilo's vliegen er in rap tempo aan.