Werk

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190501

Re: Werk

Bericht door Anon20190501 »

Aha, herken ik daar een variatie op zeemeeuwmanagement?
Met veel lawaai aan komen vliegen, alles onder schijten en vervolgens maken dat je wegkomt.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Ja en niet te vergeten de kat uit de boom kijken en afschuiven
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anne V

Bericht door Anne V »

Nienke schreef:Ik vindt werk niet alleen belangerijk voor het inkomen maar ook voor je sociale ontwikkeling, zou niet zonder willen zitten
Is voor mij ook belangrijk. Ik heb het geluk om in een goede sfeer te werken.
Volgende maand ga ik het de collega's vertellen dat ik vanaf april als Anne kom werken.
Over een paar maanden verwacht (hoop) ik dan met de hormonen te starten.
Het werk is kantoorwerk bij een regionale overheid, met wel regelmatig naar buiten en contacten met de inwoners en bedrijven (=klanten). Gelet op het LHBT-standpunt van mijn werkgever verwacht ik daar geen grote problemen mee en anders steun.
Belangrijk hierbij vind ik ook dat ik mij dus als trans-vrouw niet wil verstoppen. Laat de omgeving maar zien dat die er zijn en je ze gewoon kan tegenkomen.

Ik heb nu een 33 uur werkweek waarbij ik de woensdag vrij heb. Die rustdag heb ik nu twee jaar en vindt ik als 60+er wel prettig. Als ik tijdens transitie last van vermoeidheid krijg heb ik dus wel bijkom mogelijkheid.
Laatst gewijzigd door Anne V op 07 feb 2017, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

"Nuttig zijn" = "iets doen". Op het moment dat je niets doet voor het geld dat je krijgt, is dat een andere verhouding die je hebt met het geld en je leven dan wanneer je er voor werkt.

Enn dat jij je eigen dagindeling etc. kunt maken--dikke prima. Leuk. Top. In mijn directe omgeving zie ik iets anders.

Ik krijg in dit topic tegelijkertijd het gevoel dat je minder waard bent als je niet werkt, en dat ik niet zou kunnen werken om hoe ik denk/doe/etc. Echt.... superfijn voor je zelfvertrouwen!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
meerdere zakken met zaagsel
Anon20210626

Ik heb het er niet ingebracht , Nate....

ik heb een vraag gesteld , met name aan mensen die net als ik , een full time baan combineren met een transitie . De eerste reacties waren gelijk een andere kant op . Ik ben niet iemand die gauw gaat klagen over een verruiming van het topic.

Een vraag stellen is 1 maar ik vond het niet eerlijk om alleen te vragen . Daarom deelde ik een aantal ervaringen , als eerste aanhef

Er zijn , behalve eerder genoemde , ook een aantal reacties gekomen waar ik wel wat mee kan .
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

Nate_0 schreef:Ik krijg in dit topic tegelijkertijd het gevoel dat je minder waard bent als je niet werkt, en dat ik niet zou kunnen werken om hoe ik denk/doe/etc. Echt.... superfijn voor je zelfvertrouwen!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Als ik de indruk zou wekken dat ik dat vind dan spijt me dat. Dat is iig niet mijn bedoeling.
Ik heb uitsluitend een probleem met vrijwillige uitkeringsgenieters. Want dat gaat altijd ten koste van wie wel hulp nodig heeft.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik heb ook een fulltime baan, die ik zal moeten combineren met mijn transitie. Is best weleens lastig, maar ik verwacht wel dat het gaat lukken.
Irene
Venusss
Voornaamwoorden: Vrouw

Bericht door Venusss »

Renée schreef:*knip*
Om even op de cartoon terug te komen , ik kan redelijk goed 'omhoog schijten '
Goedzo! Maar zolang het hopelijk wel gegrond is ;)
Hier nog een plaatje voor je
Afbeelding
:lol: :lol:
Nienke

Bericht door Nienke »

Sigrid schreef:
Nate_0 schreef:Ik krijg in dit topic tegelijkertijd het gevoel dat je minder waard bent als je niet werkt, en dat ik niet zou kunnen werken om hoe ik denk/doe/etc. Echt.... superfijn voor je zelfvertrouwen!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Als ik de indruk zou wekken dat ik dat vind dan spijt me dat. Dat is iig niet mijn bedoeling.
Ik heb uitsluitend een probleem met vrijwillige uitkeringsgenieters. Want dat gaat altijd ten koste van wie wel hulp nodig heeft.

er zijn er bij die idd gemakkelijk kunnen werken maar het niet willen, helaas zijn ook die mensen er enkel doe je er weinig aan.

Op het onderwerp terug te komen waar het Topic voor is bedoeld zou ik zeggen, doe wat je denkt dat goed voelt en wat je aan kunt, gewoon lekker leven en jezelf niet onttrekken uit de maatschappij ( alhoewel soms de keuze niet altijd in de hand is ), iedereen mag er zijn.
Het leven gaat door.
Anon20210626

Oh alleen als het gegrond is , is het leuk , anders voegt het immers niets toe .

Ik heb meer een associatie met Allan Parsons Project met deze zinssnede

Sir Isaac is iets verder gezocht lol