O, maar ik heb wel degelijk een account en wel om twee redenen:
1. Ik wou weten hoe het werkt en hoe de privacy settings opgezet zijn. Kritiek geven op iets wat ik niet ken vind ik onbehoorlijk.
2. Je kan geen losstaande bedrijfspagina aanmaken zonder dat deze gekoppeld is aan een persoonlijk profiel.
Mijn profiel is overigens geheel leeg. Ik heb indertijd 1 vriend verzoek geaccepteerd , ook weer om te weten hoe het in elkaar zit.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Inmiddels kan ik een positiever stukje toevoegen aan m'n CO draadje.
Vandaag samen met m'n vriendin de blijde boodschap gebracht aan mijn schoonouders. Wat een verschil met mijn eigen ouders. Ze hebben echt fantastisch gereageerd. Hun belangrijkste (bijna enige) vraag was hoe het nu tussen ons ging als koppel. We konden ze geruststellen en er was geen enkel probleem meer. Wel bezorgdheid IVM eventuele reacties van anderen.
Mijn dag kan niet meer stuk.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Afgelopen zondag samen met Tanisha, Renée, Marcella en de kinderen van Renée de dektent van de boot gehaald. Ook nog even een nieuwe parkeerkaart gehaald bij de havenmeester. En dat was de eerste keer dat ik als vrouw daar stond. Volgens Tanisha en Renée vielen de ogen bijna uit de havenmeester. Vandaag de boot in het water en op een gegeven moment vroeg hij netjes of ik voortaan aangesproken wilde worden met mevrouw. 'Nou graag' was mijn reactie. Dat is dus ook weer geregeld .
Niet zo belangrijk als schoonouders zoals bij Sigrid, maar toch fijn. Met havenpersoneel moet je zo af en toe wel eens in overleg en dat is net even anders dan contact met iemand achter een kassa in een winkel.
Ik vind nu dat je je vaartuig nu tekort doet hoor , ze is een schip.
Bovendien , tsja wanneer lopen er nu meerdere transjes in een keer naar binnen bij deze havenmeester. Waarvan dan ook nog 1 (ik) als een halve vliegende voddenbaal
( mijn werk softshell is versleten en was niet zo schoon )
Jij zag er heel netjes uit hoor
En vandaag , een zeer nette reactie
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Ha ha, totaal of topic, maar volgens Zweedse definitie heb je gelijk. Volgens de oorspronkelijke Nederlandse definitie ook. Maar die is: Een boot is wat we nu een bijboot noemen, een schip is een op zichzelf staand vaartuig. Dus heb je een megajacht en haal je een enorme speedboot uit je 'garage' dan is het een boot. Heb je een vaartuigje van 3 meter op je erf staan waarmee je af en toe gaat varen dan is het een schip. Totaal onbruikbaar. Ik ga voor de Zweedse definitie
P.S. Die voddenbaal vond ik ook wel meevallen hoor Renée.
Nadat ik mijn ouders etc. op de hoogte had gebracht heb ik het gewoon op Facebook gekwakt en verder de roddelfabriek zijn werk laten doen. Ook weer geregeld.
Momenteel zijn we bezig mijn dochter (ze kan toch nog niet praten) me later met "Francis" aan te doen spreken in plaats van "mamma", maar omdat we het al ruim anderhalf jaar over "mamma" hebben is het eerst "mamma Francis", omdat we denken dat ze anders de link niet meteen legt.
Verder spreekt nog geen van mijn bekenden me met "meneer" of "hij" aan, behalve mijn collega's; die doen hun best om hun gewoonte te doorbreken, dat waardeer ik wel heel erg! Maar voor nu ben ik voorlopig vooral blij dat het geaccepteerd wordt en dat niemand meer boos is.
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
@Fran, op het kinderdagverblijf van mijn zoontje hebben de kinderen wel eens gevraagd of ik van hem de mama of de papa ben. Ik ben mid-transitie. Ik zeg dan omdat we in Duitsland wonen dat ik 'der' (mannelijke vorm) Mama ben. Hij is het al echt gewend om te gebruiken omdat hij 4 ist. We blijven er dus voorlopig bij. Man en mama. That's me.
In mijn situatie was het in begin ook heeeel eng. Ivm turkse komaf is het sowieso not done. Maar goed ik merkte dat het bij vrouwen makkelijker gaat dan bij mannen. Je moet ijskoud zijn en ik zou nu alvast kijken naar mogelijkheden om te verhuizen. Ik heb het alleen mijn directe familie verteld. De rest boeit mij niet zo veel. Ze komen er van zelf wel achter. Verder via Facebook geen comingout maar wat ik deed was nieuwe facebook en de oude dicht. Een ding heb ik geleerd.. Wees bewust van mensen die je om willen praten. En mensen die er gewoon niet mee willen dealen.
Ik deed het in kleine stappen. Laseren van gezichtsbeharing en epileren en haren alvast laten groeien. Mensen om je heen moeten je niet interesseren. Ze gaan denken dat je homoseksueel bent (whatever). Voordeel is dat bevrijd voelt qua doen enz. En op een gegeven moment zei ik het tegen m'n moeder. En toen ging de bal verder rollen en vertelde ik aan mn zussen en broer.
Ijskoud zijn en psychisch in beelden hoe je eruit wil zien en hoe je leven zal zijn. Dit hielp mij enorm. Succes begint met je visie over de ideale jij! Ow ja.. Inkomenszekerheid hebben. Mensen om mij heen vertelden mij namelijk dat ik niet succesvol kon zijn... But now i m rocking with my high heels! Succes meid!