Sauna en Zwemmen
-
Anon20190501
Re: Sauna en Zwemmen
Ik denk dat ik een jaartje oversla.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Anon20210626
Probeer een zwembad bij een hotel of wellness ?
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Dit had ik al eerder in een ander topic geschreven; probeer in de zomer het buitenwater eens een keer. Met een beetje geluk is er wel een goede (niet officiële, dus rustige) zwemplek in de buurt.
Bijkomende voordelen: Geen chloorwater, wel veel meer natuurbeleving. Voor wie van de sauna houdt is dit dan weer geen oplossing.
Ik blijk niet de enige te zijn die het buitenwater opzoekt:
Bijkomende voordelen: Geen chloorwater, wel veel meer natuurbeleving. Voor wie van de sauna houdt is dit dan weer geen oplossing.
Ik blijk niet de enige te zijn die het buitenwater opzoekt:
Renée schreef:Sauna is eigenlijk niet helemaal mijn ding, dus daar heb ik geen ervaring mee. Zwemmen deed ik het laatste zomer eigenlijk alleen in buitenwater ,dus in zee of een zwemplaats hier in het Amsterdamse bos . Op strand eigenlijk gewoon topless en een zwemrokje , ik ga dan ook meestal naar het vrije strand . Afgelopen zondag nog trouwens ...... Was fris.
In het Amsterdamse Bos meestal toch een bikinitopje erbij .
Tot nu toe geen problemen gehad
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Lucille
Wat leuk Renee. Dat je in het A.damse bos je bikinitopje draagd. Ik ga meestal buiten volledig in bikini, daarna op het naaktstrand, nooit geen problemen, maar complimenten, ik kan goed mijn woordje roeren. Je kan ook mijn introductie lezen. De sauna vind ik zelf het leukst.Renée schreef:Sauna is eigenlijk niet helemaal mijn ding, dus daar heb ik geen ervaring mee. Zwemmen deed ik het laatste zomer eigenlijk alleen in buitenwater ,dus in zee of een zwemplaats hier in het Amsterdamse bos . Op strand eigenlijk gewoon topless en een zwemrokje , ik ga dan ook meestal naar het vrije strand . Afgelopen zondag nog trouwens ...... Was fris.
Lieve groet,
Lucille.
Het mooiste wat God op aarde bracht! " een Vrouw "
-
Lucille
Beste Jesse.Jeste schreef:Dit had ik al eerder in een ander topic geschreven; probeer in de zomer het buitenwater eens een keer. Met een beetje geluk is er wel een goede (niet officiële, dus rustige) zwemplek in de buurt.
Ik blijk niet de enige te zijn die het buitenwater opzoekt:Renée schreef:Sauna is eigenlijk niet helemaal mijn ding, dus daar heb ik geen ervaring mee. Zwemmen deed ik het laatste zomer eigenlijk alleen in buitenwater ,dus in zee of een zwemplaats hier in het Amsterdamse bos . Op strand eigenlijk gewoon topless en een zwemrokje , ik ga dan ook meestal naar het vrije strand . Afgelopen zondag nog trouwens ...... Was fris.
Ik ben een grote saunafan, maar ga ook graag naar buiten naar het strand en vervolgens het naaktstrand, op het gewone strand draag ik een bikini, na een tijdje ga ik dan door naar het naaktstrand. De andere badgasten vinden het leuk, en ik doe gewoon mijn verhaal. Dan is gewoon het beste! En de complimenten zijn daar!
Lieve groet,
Lucille.
-
Petra-S
Er zijn natuurlijk ook nog andere praktische problemen. Ik leef dan wel 24/7 als vrouw. Heb nu ruim 3 maanden hormonen, maar helaas nog altijd een mannenkrop met een veel te grote middenscheiding.
Om als vrouw dus passabel te zijn ben ik aangewezen op een pruik. Dat levert toch wel problemen op in de sauna en met zwemmen.
Groetjes,
Petra
Om als vrouw dus passabel te zijn ben ik aangewezen op een pruik. Dat levert toch wel problemen op in de sauna en met zwemmen.
Groetjes,
Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

-
Anon20210626
Denk eens aan een mooie roze badmuts?
Maar op het vrije strand , gewoon " een bord voor je kop" oftewel 'go girl , whip cates ' is ook een optie
Maar op het vrije strand , gewoon " een bord voor je kop" oftewel 'go girl , whip cates ' is ook een optie
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Lucille
Zeker Petra! Dat kan problemen geven, Probeer een mooie handdoek om je hoofd knopen, dat is erg vrouwelijk. Dat doe ik ook!Petra-S schreef:Er zijn natuurlijk ook nog andere praktische problemen. Ik leef dan wel 24/7 als vrouw. Heb nu ruim 3 maanden hormonen, maar helaas nog altijd een mannenkrop met een veel te grote middenscheiding.
Groetjes,
Petra
Groetjes,
Lucille.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Lucille,
Zou je wat minder gebruik willen maken van de quote knop en wat meer van de "snelle reactie" onderaan? Het wordt enorm onleesbaar met al die herhaalde tekst. Dit is een forum, geen e-mail, als we dingen opnieuw willen lezen dan scrollen we wel omhoog.
Zou je wat minder gebruik willen maken van de quote knop en wat meer van de "snelle reactie" onderaan? Het wordt enorm onleesbaar met al die herhaalde tekst. Dit is een forum, geen e-mail, als we dingen opnieuw willen lezen dan scrollen we wel omhoog.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]