Ik zit bij ditzo en wat baal ik dat ik niet ben overgestapt (is namelijk mn tweede jaar) . Ze hebben namelijk een enorm slechte klantenservice met mdw die gewoon niet meedenken of nauwelijks inzage hebben. Slecht georganiseerd zeg maar.
Ik ga sowieso bepaalde punten eventueel aanvechten maar goed. Mijn vraag is.. Ik lees in een brief die ze hebben verzonden dat gelaat vergoed wordt via basisverzekering en dat het wel alle eerst van je eigen risico afgaat. Ze geven aan 10 behandelingen.
Ik ga mn gelaat via electrische epilatie weg laten zappen. In dit geval overschrijdt het aantal behandelingen sowieso en het bedrag per halfuur is tegen de 45 euro.
Hoe zit dit? Moeten we eigen risico betalen of is dit echt onwetendheid van ditzo?
Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Vergoeding ditzo gelaat
-
Nisss
Vergoeding ditzo gelaat
Laatst gewijzigd door Nisss op 16 feb 2017, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jer158
Re: Vergoeding ditzo gelaat
Eigen risico betalen moet je altijd als het nog niet op is, ook als iets volledig vergoed wordt
Hung her from the branches of a mango tree
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
En dat is wettelijk, dat eigen risico, dus dat doen andere verzekeraars ook. Je krijgt 10 behandelingen, daarna vraag je een nieuwe machtiging aan. Wel met de nodige moeite, maar bij een andere verzekering gaat het niet makkelijker.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anon20190122
Ik heb daar ooit eens 4 maanden een autoverzekering gehad er is nog nooit zo veel misgegaan als daar ik heb het in ieder geval nog nooit eerder meegemaakt dat een verzekeraar tot 3 keer toe de premie terug stort om er vervolgens dwangbevelen achteraan te sturen.
Iedere keer als ik die klote advertenties van hun hoor denk ik weer: lul niet jullie zijn zelf datzo!
-
Emma
- Beheerder
Dat is heel wat anders.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anon20190122
Sorry ik ben nog gefrustreerd van die lui!
-
Emma
- Beheerder
Dat hoef je niet op ons te botvieren, sorry.tanisha schreef:Sorry ik ben nog gefrustreerd van die lui!
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anouk
Ik ben ook verzekerd bij Ditzo en laat mijn gezicht laseren. Ze vergoeden voor mij 10 behandelingen van 175 euro per stuk vanuit de basisverzekering. Dit houdt dus inderdaad in dat vanaf het eigen risico alles vergoed krijg. Wel moest ik tot driemaal toe achter declaraties aanbellen omdat ze deze afwezen ondanks dat ik een scan van de machtiging bij iedere declaratie verzond. Hierover heb ik geklaagd en dit is aangepakt. Bij iedere declaratie stuur ik steeds een memo naar de dame die de klacht behandelde zodat zij daar kan controleren of er correct mee gehandeld wordt. Keurige verzekeraar naar mijn mening
Nothing changes as everything changes