Ik zit toch wel met iets wat ik maar niet opgelost krijg.
Zoals de meesten hier wel weten zit ik nog niet aan de hormonen.
Dit ligt aan de huidige situatie (werk en thuis) en ik zou dan al graag anders zien maarrr...
Ik ga zo nu en dan wel als mezelf (vrouw) naar buiten en dan slaat altijd de onzekerheid toe.
Niet zozeer vanwege mijn lengte (179cm) en schoenmaat (41) maar meer omdat er nu niet echt vrouwelijke vormen zichtbaar zijn.
Draag ik een strak rokje dan heb ik daar best wat billen in maar als ik recht voor de spiegel sta lijk ik wel tante Sidonia (oftewel strak).
Ik heb al een soort pantybroekje die ik vrijwel altijd aantrek en hierin heb ik ook schoudervullingen geplaatst, maar op één of andere manier krijg ik er maar niet echt vorm in. Had natuurlijk liever gezien dat ik wat vollere heupen had maar helaas.
Ik ben erg slank, heb dan ook geen brede schouders dus dat valt weer mee.
Voor de rest ben ik voor nu best tevreden en kan ik redelijk onopvallend over straat. Natuurlijk niet als ik mijn palen van 12cm aantrek maar die hou ik dan ook voor speciale gelegenheden. Op die gelegenheden kom ik dan ook weleens mensen zoals ik tegen die mooie vrouwelijke vormen hebben. Ik ben echter een TE verlegen typetje om daar met hun over te beginnen.
Heeft er iemand tips