Korte vraag
-
HopeGaming
Korte vraag
Ik kan het niet echt vinden: Een vagina verwijderen? Wordt hij dan dicht gehecht of alles er eerst uit geschaafd o.i.d?
-
Mr.X
Re: Korte vraag
Bij de vaginaverwjdering (colpectomy) wordt de binnenkant er inderdaad uitgehaald. Daarna moet je in bed liggen voor een aantal dagen terwijl de wanden verkleven, en zo dus dicht helen.
-
Jer158
-
HopeGaming
Klinkt heerlijk XD danku!
-
Nate_0
-
Mr.X
Uitgeschaafd is zo'n beetje wat Bouwman (de chirurg) tegen mij zei
. In ieder geval gaat die slijmvlies binnenkant er uit, en de wanden verkleven daarna. Voila druipgrot weg! (wat knap dat je die nog weet, Nate
)
-
Nate_0
Knap? Ik denk legit iedere dag aan die benaming
Met op bed neem ik aan dat je een katheter hebt en je op bed moet blijven ook tijdens het bed verschonen?
Met op bed neem ik aan dat je een katheter hebt en je op bed moet blijven ook tijdens het bed verschonen?
meerdere zakken met zaagsel
-
Mr.X
Ja, je hebt een katheter en mag je bed niet uit.
-
Anon20180311
Hoi Mr.X,Mr.X schreef:Uitgeschaafd is zo'n beetje wat Bouwman (de chirurg) tegen mij zei. In ieder geval gaat die slijmvlies binnenkant er uit, en de wanden verkleven daarna. Voila druipgrot weg! (wat knap dat je die nog weet, Nate
)
Nu heb ik een klein vraagje min/meer ? Dus met andere woorden, alleen het slijmvlies word weggenomen/weggeschaafd. Met andere woorden: Ken je dus, eigenlijk nog steeds je vaginaspier, maar dan gewoon zonder het slijmvlies. Zo ja, Dan snap ik nu nog beter, waarom dit alles eindelijk ( reeds al bij mijn meta- operatie) niet meer nodig was/is in België, der meta/fallo operatie, met plasbuis verlening.
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
-
Mr.X
Hey Nick. Aan spieren komen ze niet. Die zitten door je hele pelvis, en is een slecht idee om die weg te halen. Dus inderdaad, die blijven.