Nou...Eva.
FF serieus. Nee voor mij hoeft het allemaal nog even niet, ik wacht wel tot na de de operatie.
Hi Evita, ik geen idee of je groen bent, dat maakt ook niet uit. Wat betreft serieuze relaties aangaan in de hoedanigheid als vrouw ben ik nog onervarender als jou.
Ik heb al een tumultueus en spannend leven achter de rug waardoor ik niet snel onzeker word tijdens het flirten en op seksueel gebied, alhoewel ik het ook wel spannend zal vinden, zo'n eerste keer, volledig vrouw zijnde.
Ik ben maar 1.62 groot, een kleine vagina zit er dik in maar dat heeft natuurlijk ook voordelen... 'hij' is al snel groot.
Vertrouwen groeit met de jaren of relaties zo men wil, verder is het een kwestie van openstaan voor anderen (niet letterlijk) dan komt het vanzelf goed. Of het nu gaat om een t-lover die het alleen om de seks te doen is of iemand die een serieuze relatie met je wil.
Een Pre-T-lover raakt opgewonden van mensen (meestal vrouwen) met zowel vrouwelijke als mannelijke kenmerken. Sommige T's willen helemaal geen SRS dus is het maar goed dat ook deze mensen er zijn.
Ik date alleen niet (meer) via internetsites maar ontmoet liever mensen IRL zodat ik even diep in die ogen kan kijken. Die vertellen me meer dan 1000 geschreven woorden kunnen.
Liefs, Daniela