Het begin van: Testosteron

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Arthas

Het begin van: Testosteron

Bericht door Arthas »

Hi allemaal,

Ik heb bijna 2 weken Sustanon, en ik vind op verschillende sites e.d. veel informatie over algemene richtlijnen qua verandering. (1 mnd/3/mnd/6mnd)
Nu vroeg ik me af hoe het met de wat specifiekere veranderingen zit, persoonlijk bij jullie, welke vorm van testosteron gebruiken jullie en wat/hoe snel merkten jullie bepaalde dingen? (voordelige en nadelige veranderingen)

Ik merk dat ik zelf nu in de tweede week ontzettend uitgeput ben, en ik lees veel over juist meer energie krijgen van testosteron. (weet niet zeker of het dan hier aan ligt)
Maar ik vroeg me dus af hoe het bij anderen zit : D

Thx!
Jer158

Re: Het begin van: Testosteron

Bericht door Jer158 »

Gefeliciteerd met het starten van T!

Ik ben zelf nog niet zo ver, maar ik lees mee
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Arthas,

Eerst en vooral, gefeliciteerd. Wel een beetje een lastige vraag voor me, daar ik al vele jaaaaren , Sustanon in combinatie met Tesim gel gebruik. Geheugen, even opfrissen.

Voordeel:
-(1 maand) Verhoging libido, meer levenslust, minder gevoelig, geen energie verlies.
-(2 à 3 maand) Verlaging der stem, groei der clitoris :D , minder prikkelbaar, iets socialer, lichte lichaamsbeharing ( werd niet veel beter trouwens, en zeeeeer langzaam ook nog), Lichte verandering der vetverdeling.

Nadeel:

- (1 maand) Naalden! ( Eerste prik) Dikke bult op mijn bil, der gespannenheid en angst.
- ( 2 à 3 maand) Meer honger, Gewicht toename ( Als je, wat aan de zware kant bent, let een beetje op, met wat je eet en hoeveelheid ). Iets minder energie, Schommeling der hormonen ( Start combinatie, Testim gel der opvang), Vettere huid, lichte acne vorming ( Laatste, te verwaarlozen), Lichte spier en gewricht pijn.

Dat is het ongeveer, wat mij persoonlijk betreft/betrof.

Grtz Nick ;)
Laatst gewijzigd door Anon20180311 op 21 mar 2017, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Leo

Bericht door Leo »

Nou Lich,
Ik kreeg inderdaad energie van de Sustanon maar wel pas na een paar week. Het eerste wat ik merkte aan mezelf waren mijn gezicht en stem.
Ik kreeg een vet dik hoofd (is nu gelukkig beter), dus als je een dik hoofd krijgt maak je niet druk het komt goed :- )
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Ik was begonnen met androgel. Mijn energie bleef hetzelde. Nu had ik altijd al wel veel energie. Daar kan misschien niet meer bij, haha.

Wat ik als eerste merkte waren opvliegers in de nacht, voor de eerste week. Daarna al snel groei van mn banketstaaf. En helaas ook al snel pukkels en binnen een paar maanden idd een plofkop vanwege het vasthouden van vocht.
Leo

Bericht door Leo »

Ik heb ook veel pukkels maar dat zal ook door het chocola eten komen : D
Minne

Bericht door Minne »

Ik begin zelf 3 april aan de testo, dus ik zal je laten weten hoe die eerste paar weken voor mij gaan zijn :D Ik vermoed dat het voor iedereen verschillend is, maar meer data is altijd goed.
Cait

Bericht door Cait »

gefeliciteerd! ik krijg er juist kriebels van te denken dat met testo stem lager word (onomkeerbaar), en haar etc. alles wat jij wil. krijg er de kriebels van. Wil ook wel ruilen met stem enzo :P
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Cait schreef:gefeliciteerd! ik krijg er juist kriebels van te denken dat met testo stem lager word (onomkeerbaar), en haar etc. alles wat jij wil. krijg er de kriebels van. Wil ook wel ruilen met stem enzo :P
Hihi Cait,

Idem hier, maar dan wel omgekeerd.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Arthas

Bericht door Arthas »

Minne schreef:Ik begin zelf 3 april aan de testo, dus ik zal je laten weten hoe die eerste paar weken voor mij gaan zijn :D Ik vermoed dat het voor iedereen verschillend is, maar meer data is altijd goed.
Nice! gefeliciteerd! ben benieuwd hoe het bij jou 'valt' haha! : D