Ervaringen met borstvergrotingen gezocht

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Danielle

Ervaringen met borstvergrotingen gezocht

Bericht door Danielle »

In de afgelopen tijd ben ik wat afgevallen, en de eerste plek waar het vet verdween waren mijn borsten. Ik wist niet dat het mogelijk wat, dat ze nóg kleiner zouden worden. De borstvergroting is toch weer een overweging.

Ik hoor graag over de ervaringen van anderen. Of je tevreden bent met het resultaat bijvoorbeeld. En vooral hoe het nu voor jezelf voelt. Een van mijn angsten is dat ik zelf altijd bewust blijf van het feit dat er twee implantaten zitten en dat ik ze niet natuurlijk aan vind voelen.
Mijn transitieblog: Fading Gender
diederique

Re: Ervaringen met borstvergrotingen gezocht

Bericht door diederique »

Hoi, een jaar geleden mijn borstvergroting gehad, 255 cc. Ik vind het er mooi en natuurlijk uitzien, net een mooi formaat (BC). Ik had na de SRS ook niet veel meer over. Heb het bij de Belgian Breast Clinic laten doen.
Wat voor mij geldt en voor jou niet (denk ik) is dat in vergelijking tot vrouwen van mijn leeftijd mijn borsten afwijkende jong en fris zijn in plaats van meer leeftijd conform. Valt alleen op in de sauna en bij bevolkingsonderzoek.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Iets meer dan een jaar geleden en voorzichtig begint de zwaartekracht de kersen op de taart nog mooier te maken. Maar in mijn beleving is het wel nodig het herstel proces heel erg serieus te nemen. En ik word er enkel aan herinnerd als iemand een opvallende blik werpt. Maar dan geniet ik gewoon lekker. Ik zou het iedereen aanraden maar bij mij ging het zonder complicaties, dat kan ook anders. Vandaar, neem het herstel heel serieus!
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

Tvp
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
intrans

Bericht door intrans »

Heb het paar maanden geleden gedaan, zijn nog erg stijf maar heeft tijd nodig, helaas wel wat striae gekregen maarja so be it. 500cc high profile maar van mij had het nog groter gemogen ivm 180cm lange lijf haha. Helaas kun je als trans maar de eerste keer een beperkte maat nemen.
Janice

Bericht door Janice »

is 500cc al niet een beetje de limit qua implantaat?
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

intrans schreef:Heb het paar maanden geleden gedaan, zijn nog erg stijf maar heeft tijd nodig, helaas wel wat striae gekregen maarja so be it. 500cc high profile maar van mij had het nog groter gemogen ivm 180cm lange lijf haha. Helaas kun je als trans maar de eerste keer een beperkte maat nemen.
Is het volume recht evenredig met de lichaamslengte ? :)
Dan vrees ik ervoor, met mijn bijna 190cm.
Lijkt me niet comfy, het moet nog praktisch blijven ook.
Ik zie wel wanneer het eenmaal zover is...
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Amy

Bericht door Amy »

Sigrid schreef:
intrans schreef:Heb het paar maanden geleden gedaan, zijn nog erg stijf maar heeft tijd nodig, helaas wel wat striae gekregen maarja so be it. 500cc high profile maar van mij had het nog groter gemogen ivm 180cm lange lijf haha. Helaas kun je als trans maar de eerste keer een beperkte maat nemen.
Is het volume recht evenredig met de lichaamslengte ? :)
Dan vrees ik ervoor, met mijn bijna 190cm.
Lijkt me niet comfy, het moet nog praktisch blijven ook.
Ik zie wel wanneer het eenmaal zover is...
Heeft toch veel meer te maken met de omtrek van je torso dan met je lengte lijkt me?
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Allemaal een beetje. Bouw, gewicht, lengte en zelfs leeftijd is iets om in de gaten te houden.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Fran

Bericht door Fran »

Ik ken heel kleine bio-vrouwen met een enorm grote voorgevel. En ook heel lange vrouwen met spliterwten. Het ligt aan een heleboel factoren.
Ik ben overigens een paar jaar geleden 25 kilo afgevallen en tot mijn eigen grote vreugde slonken mijn moobs mee. Het is een bekend verschijnsel, het is immers deels ook vetweefsel.
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido