Beste heren,
Het duurt vast nog een tijdje maar ik wil echt geopereerd worden zodat ik helemaal mezelf kan worden. Ik vroeg me alleen af of je zeg maar met een fallo een erectie kan krijgen en dan ook echt al het "gevoel" daarbij hebt? Het is me nog beetje onduidelijk. Liefst wil ik net zoals andere jongens 's ochtends wakker worden en dan zeg maar dat fijne gevoel ervaren. Gewoon relaxed met een sigaretje erbij in joggingsbroek. Want las iets over een prothese met pomp maar is dat echt nodig om gevoel te krijgen?
weer een vraag, operatie
-
kevin1989
-
Jer158
Re: weer een vraag, operatie
Met een fallo kun je geen spontane/natuurlijke erecties krijgen (idd kun je voor een pomp kiezen), want de fallus wordt gemaakt vanuit een ander stuk (arm/been/buik) van je lichaam dat geen zwellichamen e.d. kent. Met een meta kun je wel spontane/natuurlijke erecties krijgen, want daarbij gebruiken ze je oorspronkelijke anatomie die onder invloed van testosteron groter gegroeid is en wel zwellichamen heeft.
De meta heeft weer andere nadelen, daarentegen. Het grootste nadeel is de afmeting van je fallus. Dat zal vrijwel nooit genoeg zijn voor penetratie en regelmatig niet eens genoeg om staand te plassen.
Als je benieuwd bent naar resultaten, kijk eens op transbucket.com.
De meta heeft weer andere nadelen, daarentegen. Het grootste nadeel is de afmeting van je fallus. Dat zal vrijwel nooit genoeg zijn voor penetratie en regelmatig niet eens genoeg om staand te plassen.
Hung her from the branches of a mango tree
-
Mr.X
Met een phallo kun je overigens wel gevoel krijgen. Ze sluiten namelijk twee zenuwen aan op je phallus. Het werkt niet voor iedereen, maar voor veel wel, en dan heb je gewoon gevoel (ook erotisch gevoel) in je phallo.
-
Nathan90
Overigens is roken echt uit den boze als je voor de phallo wil gaan. De andere operaties is roken ongewenst maar voor de phallo is't echt verboden, mogelijk inclusief rooktest om het zeker te weten. De kans op het afsterven van (delen van of de gehele) penis wordt er echt vele maten groter door. Roken vernauwd de bloedvaten, en die moeten juist gezond aan elkaar kunnen groeien en je nieuwe vriend van leven voorzien.
Dus niet omdat ik geen wil zeuren dat je moet stoppen met roken en dat het slecht voor je is. Dat moet je echt zelf weten. Maar als je voor de phallo wil gaan moet je gewoon echt stoppen, en des te eerder des te beter wat dat betreft.
Dus niet omdat ik geen wil zeuren dat je moet stoppen met roken en dat het slecht voor je is. Dat moet je echt zelf weten. Maar als je voor de phallo wil gaan moet je gewoon echt stoppen, en des te eerder des te beter wat dat betreft.
-
Anon20180311
Jer158 schreef:Met een fallo kun je geen spontane/natuurlijke erecties krijgen (idd kun je voor een pomp kiezen), want de fallus wordt gemaakt vanuit een ander stuk (arm/been/buik) van je lichaam dat geen zwellichamen e.d. kent. Met een meta kun je wel spontane/natuurlijke erecties krijgen, want daarbij gebruiken ze je oorspronkelijke anatomie die onder invloed van testosteron groter gegroeid is en wel zwellichamen heeft.
Hoi Jer,
Idd, Ik ken een x-aantal transgenders ( o.a. vrienden, en mezelf inclusief) die der meta-operatie ( met plasbuis verlening), der voldoende groei, gelukkig goed kunnen staande plassen.
Maar ik ken persoonlijk niemand ( mezelf inclusief) !. Die voldoende lengte kent der natuurlijke erectie, der penetratie ( die is totaal onvoldoende, ondanks de natuurlijke erectie, der meta-operatie).
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Anon20180311
Hoi Mr.X,Mr.X schreef:Met een phallo kun je overigens wel gevoel krijgen. Ze sluiten namelijk twee zenuwen aan op je phallus. Het werkt niet voor iedereen, maar voor veel wel, en dan heb je gewoon gevoel (ook erotisch gevoel) in je phallo.
Idd, in de phallo, kun je eveneens ( na verloop der tijd, herstel periode) een erotisch gevoel ervaren of kennen. Maar geen erectie ( zonder erectie prothese). Maar met een erectie prothese, is penetratie perfect mogelijk. Eveneens staande plassen, met een phallo der plasbuisverlening ( ongeacht de groei, der neo-penis).
Ps. gedeelde ervaringen, van een vriend en lotgenoot met,........... arm phallo, en plasbuisverlening met erectie prothese).
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.
-
Anon20180311
Hoi Nathan,Nathan90 schreef:Overigens is roken echt uit den boze als je voor de phallo wil gaan. De andere operaties is roken ongewenst maar voor de phallo is't echt verboden, mogelijk inclusief rooktest om het zeker te weten. De kans op het afsterven van (delen van of de gehele) penis wordt er echt vele maten groter door. Roken vernauwd de bloedvaten, en die moeten juist gezond aan elkaar kunnen groeien en je nieuwe vriend van leven voorzien.
Idd, roken en een phallo operatie, vergeet die maar in België ( teveel kans op zware complicatie, tot idd volledige afsterven der phallo).
Ps. eveneens der meta-operatie ( met plasbuis verlening )
Grtz Nick
.
-
kevin1989
Bedankt weer allemaal! ja ik wil wel stoppen maar dat is zo vreselijk moeilijk! Maar ik ga m'n best doen en mijzelf nog meer verdiepen in alles.
-
Citizen Erased
Als je voor dat pompje gaat is dat niet zonder risico's, moet sowieso om de X aantal jaren vervangen worden. Daarnaast vaak complicaties. Vergoeding is voor jezelf dacht ik.. maar als je stopt met roken kun je een mooi spaarpotje vullen natuurlijk
Ik hoor ook wel van jongens dat ze voor die operatie wel al wat gevoel er in hadden en dat het na die operatie weer minder is geworden.. gelukkig heb je ook externe hulpmiddelen (sleeves, 'the Elator', sommigen kunnen toe met twee condooms). Bio-man ga je nooit worden.
Ik hoor ook wel van jongens dat ze voor die operatie wel al wat gevoel er in hadden en dat het na die operatie weer minder is geworden.. gelukkig heb je ook externe hulpmiddelen (sleeves, 'the Elator', sommigen kunnen toe met twee condooms). Bio-man ga je nooit worden.
-
Mr.X
Vergoeding van de pomp is sinds dit jaar voor je zorgverzekering, dus dat is goed nieuws. Dat kan natuurlijk over een paar jaar wel weer anders zijn.