Hallo allemaal
Ik weet niet of dit op de juiste plaats staat?
Ik heb vandaag weer een rot dag ik twijfel over alles.
Ik zit nu een jaar in de ziektewed om dat ik het niet meer aan kon om te werken altijd pijn in mijn hoofd en buik en altijd zeer gespannen.
In die tijd ben ik bij de hoofdpijn kliniek geweest daardoor weer bij de neuroloog, de neuroloog stuurde mij eerst door naar fysiotherapeut om ontspannings oefeningen te doen dat ging niet goed ik zit zo vol spanning dat als ik ontspan ik helemaal lig te stuiptrekken, er is ook een scan van mijn hoofd gemaakt niets op te zien gelukkig.
Na de fysiotherapie die niks voor mij kon doen weer terug naar de neuroloog die nog wat verdere onderzoeken zoals bijna alles wat maar in je bloed kan zitten ook allemaal goed, dus wat kan het nog meer zijn. Toen werd ik door gestuurd naar de psycholoog en die heeft mij later naar de psychiater door gestuurd. Daar mijn verhaal gedaan en zij aan alle kanten aan mij trekken om mij toch maar meer aan het praten te krijgen, kwam het hoge woord er uit dat ik niet lekker in mijn lijf zit letterlijk, ik heb de laatste 26 jaar altijd mijn gevoel weg gedrukt en zo nu en dan kwam het er wel uit dan deed ik daar wel een tijdje wat mee maar dan maar weer weg gestopt. Toen ik jonger was kon ik mij er beter aan over geven en was makkelijker om mij zelf te zijn.
Dit is even een korte introductie weer.
Ik heb vandaag weer zo’n dag dat ik niet weet of ik er wel goed aan doe ik twijfel aan mij zelf dat ik wel op het goede pad zit, dan lees ik dingen op het forum dan word ik gewoon bang voor wat mij nog te wachten staat.
Dan denk ik hou overal mee op ga maar weer mijn leventje leiden zoals altijd, maar dan voel ik mij zo zo ongelukkig dat ik mij zelf maar weer op pep en zeg” je zit nu eindelijk op het goede pad stel je niet aan, ga door waar je mee bezig bent dit maakt je gelukkig je moet nog een heel leven”.
En dan verlang ik er wel eens naar om er met een ander over te kunnen praten die in het zelfde schuitje zitten maar ik ken nog niemand. Is er iemand in Friesland waar ik wel eens kontact mee op kan nemen?
groetjes Annet
hoe ik mij voel vandaag
-
Annet
-
Dieuwertje
Re: hoe ik mij voel vandaag
Een goede plek daarvoor is een t-avond. Maar als je echt niet daar heen durf te gaan dan is een gesprek met een lotgenoot natuurlijk ook een oplossing. Maar dan weet je niet met wie je afspreekt. Al denk ik dat op dit forum ieder wel te vertrouwen is (maar je weet het nooit). Naar een t-avond of middag gaan is in ieder geval vertrouwd. Groningen staat er aan te komen, misschien is dat wat.
Overigens zijn er wel forum leden uit Friesland en zelf kom ik er ook regelmatig.
En om wat te zeggen over het mogelijk maar weer weg stoppen. Het werkt bij bijna niemand. En natuurlijk is het eng om in het diepe te springen. Natuurlijk kan er een hoop tegen zitten, maar ik denk dat bij heel veel forum leden uiteindelijk de positieve dingen belangrijker zijn dan de tegenslagen.
Overigens zijn er wel forum leden uit Friesland en zelf kom ik er ook regelmatig.
En om wat te zeggen over het mogelijk maar weer weg stoppen. Het werkt bij bijna niemand. En natuurlijk is het eng om in het diepe te springen. Natuurlijk kan er een hoop tegen zitten, maar ik denk dat bij heel veel forum leden uiteindelijk de positieve dingen belangrijker zijn dan de tegenslagen.
-
Anon20210626
Wie zei er hier Friesland ?
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Annet
Ik Annet uit Bakhuizen om de hoek bij jou
-
Anon20210626
Het is een beetje behelpen maar kom maar een keer een bakkie doen hoor
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Annet
Ben ook wel van plan om naar dat soord dingen te gaan lijkt mij leuk en informatief
-
Ender
- Transgender
Eind van de maand wordt er weer een T-Groningen georganiseerd, je bent welkom 
-
Nate_0
En voor de rest... kijk niet te ver vooruit. Dat is waar je van gaat twijfelen, of gestresst van raakt omdat het niet snel genoeg gaat, etc. Bekijk het stap-voor-stap. Dus, het kopen van kleding, bezoek aan de huisarts voor een verwijzing (voor zover je er over uit bint of je medisch in transitie wilt), coming out, etc. en inderdaad het ontmoeten van andere transgenders die op een andere plaats zitten in hun traject is ook een fijn gegeven 
meerdere zakken met zaagsel
-
Annet
Bedankt ik zal proberen niet tever voor uit kijken, ik ben gister bij de huis arts geweest ook om dat ik het niet meer zach zitten ik loop al een poosje bij de psycholoog en psychiater die gaan mij door sturen naar Groningen maar duurt allemaal zo lang.
Ik krijg steeds meer af keur voor mijn mannen ding hij doet pijn en irriteerd
Ik krijg steeds meer af keur voor mijn mannen ding hij doet pijn en irriteerd
-
Ender
- Transgender
Helaas bij het transgender-zijn-en-in-transitie-willen is "wachten" het grootste struikelblok.. leer met de dag te leven, want als je alleen maar zit te wachten wordt je knettergek. Zoals Nate ook zei, probeer langzaamaan stapjes te nemen naar wie je wilt zijn, zij het kleren, geurtjes, houding, iemand in vertrouwen nemen.. zo'n T-meet is trouwens ook geheel vrijblijvend, niemand van ons zal je afstraffen ofzo.. je kan ook gewoon met mensen chatten, misschien helpt dat soms al.