Spiermassa

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Milan070

Re: Spiermassa

Bericht door Milan070 »

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
iemand-

Re: Spiermassa

Bericht door iemand- »

Milan070 schreef:Hallo allemaal,

Ik ben niet helemaal zeker of ik dit in de juiste categorie plaats, maar ik heb een vraag over het krijgen van meer spiermassa.

Ik zit nu net iets meer dan een jaar aan de testosteron en ben met enige regelmaat bezig met gewichten. Helaas na een aantal maanden zie ik nog weinig verschil. Graag zou ik ook wat meer aankomen bij mijn bovenarmen.

Heeft iemand advies of tips voor mij?

Groet,
Milan
Je kunt het beste contact opnemen met iemand die daar verstand van heeft. Bij sportscholen zijn er genoeg instructeurs die ook verstand hebben van voeding en de juiste diëten. Ik zou geen advies aannemen van internet, want dit is niet afgestemd op jouw lichaam.

Als je al een jaar aan de testosteron zit, maar geen of nauwelijks effect hebt gezien op je bovenlichaam, zou ik eens vragen of je wel genoeg testosteron krijgt, aangezien het bovenlichaam juist als eerste gespierder wordt van testosteron, zowel bij mannen als bij vrouwen.

Wat is je vetpercentage? Als je zichtbare spieren wil hebben, moet je een laag vetpercentage hebben. Maar zoals ik al zei, vraag het bij je (plaatselijke) sportschool!