Roken operatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Nate_0

Re: Roken operatie

Bericht door Nate_0 »

No offense, maar het topic is begonnen met de vraag of meeroken schadelijk is. Het lijkt me best een prima idee om weer on topic te gaan en eventueel tips aan te dragen (bv. Hoe communiceer je dit aan de rokende familie/omgeving), en als mensen daar behoefte aan hebben een apart gestopt-met-roken steungroep/topic te maken.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311

Re: Roken operatie

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef:No offense, maar het topic is begonnen met de vraag of meeroken schadelijk is. Het lijkt me best een prima idee om weer on topic te gaan en eventueel tips aan te dragen (bv. Hoe communiceer je dit aan de rokende familie/omgeving), en als mensen daar behoefte aan hebben een apart gestopt-met-roken steungroep/topic te maken.
Hoi Nate,

Idd en dat doe je niet op een afkeurende ( afblaffende) manier, maar op een begrijpvolle manier die voor de beide partijen, goed is.
Dus, rook buiten, denk aan je medemens ( als roker). Maar laat je medemens, indien gewenst, dan ook buiten roken ( als niet of ex-roker).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .