mtf tip aambeienzalf voor plaatselijke gevoelloosheid

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Alice

Re: mtf tip aambeienzalf voor plaatselijke gevoelloosheid

Bericht door Alice »

@ Amy,
"Kun je dan ook niet EMLA creme gebruiken? Daar zit ook lidocaïne in."
Alleen op recept verkrijgbaar. Als je eigen risico zorg niet opgemaakt is zijn de kosten niet te hoog voor je.

@ Sigrid,
"Maar wat voor pijn wil je dit voor gebruiken? Ik begrijp de probleem situatie niet helemaal."
Het lijkt me ook niet zo gezond om lokale pijn te verdoven zonder ook maar iets aan de oorzaak te doen.
Pijn is juist een indicatie dat er ‘iets’ fout is in je lichaam. Pijn onderdrukken kan noodzakelijk zijn om een herstel proces te activeren.
Pijn onderdrukken voor een xxx pleziertje kan extreem gevaarlijk zijn omdat de de gevaren prikkels onderdrukt worden.

@ Emma,
"En dit is on-topic voor dit forum omdat?"
Een plaatsing in Dagelijks Leven/Uiterlijk/Gezondheid zou een optie geweest zijn.

Hoi Nick,
Wat ik begreep is dat bij begin toedienen testo er een stevige, irritante, sex drive te weeg zou kunnen geven .Een geïrriteerde clitoris, zou een lik Emla cream geholpen hebben om die irritaties te verhelpen ook op lagere termijn?
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Emma schreef:Voor een kwaal die bijna niet voorkomt bij piemols lijkt me een MtF forum niet de juiste plaats. Het doet bovendien niets tegen ongewilde erecties, bijvoorbeeld de ochtenderectie. Die komt heel ergens anders vandaan. Als tijdelijke vervanging voor HRT gaat dat dus niet juelpen.
Hoi Emma,

snif, ken meestal " geen ongewilde erecties". Ochtenderectie :hug:, als ik die ( kleintje) ken !
Hihi, kon ik die maar, meer ergens heel anders vandaan halen.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Amy

Bericht door Amy »

Dat continu orgasme syndroom klinkt best interessant. Dat zou ik ook wel voor een dagje uit willen proberen. :P
Anon20180311

Amy schreef:Dat continu orgasme syndroom klinkt best interessant. Dat zou ik ook wel voor een dagje uit willen proberen. :P
Testo, eens uitproberen mss, na de srs.

Grtz Nick :P
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Amy

Bericht door Amy »

Haha nee dankje en daar van kreeg ik dat voor de SRS ook niet. Ik denk dat ik mijn vriend maar een keer een dag goed aan het werk moet zetten om het te simuleren.
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Amy schreef:Dat continu orgasme syndroom klinkt best interessant. Dat zou ik ook wel voor een dagje uit willen proberen. :P
Er bestaan meerdere documentaire's over. De vrouwen die hier last van hebben worden echt zwaar beperkt in hun levenskwaliteit, helaas... en er is lang niet altijd een oplossing (zeker plaatselijke verdoving van de clitoris niet, gezien een orgasme niet alleen daar plaats vindt). :/
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311

Nate_0 schreef:
Er bestaan meerdere documentaire's over. De vrouwen die hier last van hebben worden echt zwaar beperkt in hun levenskwaliteit, helaas... en er is lang niet altijd een oplossing (zeker plaatselijke verdoving van de clitoris niet, gezien een orgasme niet alleen daar plaats vindt). :/
Hoi Nate,

Idd, vandaar dat het behouden van de vagina ( verborgen vagina, bij meta/fallo-operatie) zo belangrijk is onder bepaalde trans-mannen ( mezelf inclusief :D, heb die nog ) De schaamlippen blijven sowieso der scrotum constructie ( zijn ook niet ongevoelig, hé). Dit draadje, had eerder bij FtM moeten plaats hebben.

Grtz Nick ;)
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Amy schreef:Haha nee dankje en daar van kreeg ik dat voor de SRS ook niet. Ik denk dat ik mijn vriend maar een keer een dag goed aan het werk moet zetten om het te simuleren.
Zo'n blauw pilletje in z'n mik drukken dan kan hij er zo 4 uur tegen aan! :violin:
Anon20180311

tanisha schreef:
Amy schreef:Haha nee dankje en daar van kreeg ik dat voor de SRS ook niet. Ik denk dat ik mijn vriend maar een keer een dag goed aan het werk moet zetten om het te simuleren.
Zo'n blauw pilletje in z'n mik drukken dan kan hij er zo 4 uur tegen aan! :violin:
Hihi tanisha,

Werkt idd alleen der echte "teelballen" kennen ( hebben), en die mis ik, jammer genoeg.

Grtz Nick :( ( blauw pilletje helpt bij mij of bij trans-mannen niet, integendeel :oops: ).
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Je moet ook niet de blauwe pil nemen, de rode is spannender.

https://en.wikipedia.org/wiki/Red_pill_and_blue_pill
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]