Referentiewaarden testo in NL

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Jer158

Re: Referentiewaarden testo in NL

Bericht door Jer158 »

Milan070 schreef:In welk land zit jij dan Jer?
Ik heb net even in mijn dossier gekeken en hier de uitslagen:
Na 3 maanden Androgel was de waarde 5.2 en het standaard bereik is >8.0

Na 9 maanden was mijn waarde 33.0 en na 12 maanden weer terug naar 15.0.
Land laat ik om privacyredenen achterwege. ;) Ik zat pre-T op 5.5, en na 1 maand op 24 (ook Androgel).

Dat varieert behoorlijk trouwens! Ik had verwacht dat dat zich wel sneller zou stabiliseren.
Hung her from the branches of a mango tree
Milan070

Bericht door Milan070 »

Ik dacht dat ook, terwijl ik elke dag netjes smeer op hetzelfde tijdstip. In mijn geval is er dus geen pijl op te trekken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Jer158

Bericht door Jer158 »

Milan070 schreef:Ik dacht dat ook, terwijl ik elke dag netjes smeer op hetzelfde tijdstip. In mijn geval is er dus geen pijl op te trekken.
Smeer je ook altijd op dezelfde plek?
Hung her from the branches of a mango tree
Milan070

Bericht door Milan070 »

Ja....op mijn schouder/bovenarm

Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Milan070 schreef:Ja....op mijn schouder/bovenarm

De aangeprezen plaats, moet dat eens doen op je voorarm, Haar en nog eens haar.

Grtz Nick ;) ( als je een baard wil,... een beetje aflengen met bodylotion :o ).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Even ter toevoeging. Ik had een waarde van boven 35 nmol/liter met gel, en ook boven 35 nmol/liter op het einde van mijn Nebido shot (dan zou het toch echt beneden de hoogste waarde moeten zijn). Dat sustanon en nebido pieken kennen is waar, maar op het einde van je testo 'cyclus' zou het toch echt lager moeten zijn dan de hoogst acceptable waarde.
Milan070

Bericht door Milan070 »

Nick schreef:
Milan070 schreef:Ja....op mijn schouder/bovenarm

De aangeprezen plaats, moet dat eens doen op je voorarm, Haar en nog eens haar.

Grtz Nick ;) ( als je een baard wil,... een beetje aflengen met bodylotion :o ).
Hahahahahaha Nick,
Mijn armen en benen zijn zeer ruim voorzien ;-)

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Anon20180311

Mr.X schreef:Even ter toevoeging. Ik had een waarde van boven 35 nmol/liter met gel, en ook boven 35 nmol/liter op het einde van mijn Nebido shot (dan zou het toch echt beneden de hoogste waarde moeten zijn). Dat sustanon en nebido pieken kennen is waar, maar op het einde van je testo 'cyclus' zou het toch echt lager moeten zijn dan de hoogst acceptable waarde.
Klopt ergens,

Maar die vul je gewoon aan met testimgel, tot je nieuwe spuit. Simpel toch. En dat is dan niet dagelijks smeren, maar gewoon wat aanvullen, tot, nieuwe prik in het bovenbeen ( zet die zelf).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Nee, niet simpel, Nick. Voor mij was de oplossing nog makkelijker. Mijn testo waarden zijn goed met een nebido shot eens per 4 maanden, en dan 75% van de dosis. Ik hoef niks aan te vullen met gel. En daar ben ik blij mee, want de reden dat ik met de gel gestopt was, was het dagelijkse smeren.

Al met al, to stay on topic, de NL waarden horen onder de 35 nmol/liter te zijn. Deze waarden zijn op verschillende manieren te bereiken. Hoe je lichaam reageert op testo kan erg varieren, dus de enige manier om er achter te komen is het laten testen. Houd dan rekening met de half-life van de testo vorm die je gebruikt.
Anon20180311

Mr.X schreef:Nee, niet simpel, Nick. Voor mij was de oplossing nog makkelijker. Mijn testo waarden zijn goed met een nebido shot eens per 4 maanden, en dan 75% van de dosis. Ik hoef niks aan te vullen met gel. En daar ben ik blij mee, want de reden dat ik met de gel gestopt was, was het dagelijkse smeren.

Al met al, to stay on topic, de NL waarden horen onder de 35 nmol/liter te zijn. Deze waarden zijn op verschillende manieren te bereiken. Hoe je lichaam reageert op testo kan erg varieren, dus de enige manier om er achter te komen is het laten testen. Houd dan rekening met de half-life van de testo vorm die je gebruikt.
Sorry, dat is weer nieuw voor me dat je nu nebido gebruikt.
Maar ja, ik lees ook niet alles.

conclusie, beter nebido of sustanon, dan gel en onder de 35nmol/liter blijven :fpalm: .
Ik zit daar al meer dan 20J tijdelijk boven, bij iedere nieuwe spuit ( zonder last van wat dan ook, te kennen).

Grtz Nick ;)