Uz gent

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Fay

Uz gent

Bericht door Fay »

Hoi

Ik wil de afronding van mijn traject graag in het uz te Gent vervolgen ipv het vu in amsterdam

Ik heb inmiddels een meel de deur uit gedaan naar het uz te gent

Zijn er meer mensen die van het vu amsterdam zijn overgestapt naar Gent en hoe verliep dat?

Andere ervaringen met het Uz te Gent zijn overigens welkom

Ik ken de afdeling niet maar heb bij de belgische gezondheidszorg in algemeenheid, een beter gevoel dan bij nl

Gr

Fay
Anon20180311

Re: Uz gent

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Fay,

Andere ervaringen : Als trans-man ben ik zeer tevreden over mijn traject ( zo goed als volledig, borst-kruisoperatie, eentje kende ik te Brugge buikoperatie) in het UZ. Zowel over het genderteam, de nazorg, nodige info, als Prof. Stan. Monstrey en Prof. Piet Hoebeke.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Fay

Bericht door Fay »

Hoi, thx voor de info, kun je iets zegen over de benadering, hoe men met mensen omgaat, nakomen van afspraken, begeleiding, telefonische bereikbaarheid etc?

Fay
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Fay schreef:Hoi, thx voor de info, kun je iets zegen over de benadering, hoe men met mensen omgaat, nakomen van afspraken, begeleiding, telefonische bereikbaarheid etc?

Fay
Hoi Fay,

- Omgang: Vriendelijk, open, begripvol, respectvol.
- Nakomen van afspraken : zeer punctueel en dat verwachten ze ook van hun cliënten.
- Begeleiding : Kort maar intens en indien langere nazorg nodig, geen probleem.
- Telefonische bereikbaarheid : Krijg je mee na de eerste afspraak ( indien gewenst)

- Bij deze alvast een x-aantal ( moet ze allemaal eens netjes opschrijven)
Plastische heelkunde, secretariaat 32(0)9 332 32 78 Fax 32 (0)9 332 38 99 Mail ( Prof. Stan. Monstrey) : Sorry, mag die niet zomaar openbaar plaatsen ( Eventueel via Pb).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Fay

Bericht door Fay »

ah super bedankt, klinkt goed, nu hopen dat ik snel kan instromen,top ! :)

telefonnummers handig, de rest krijg ik wel via hen no problem :)

gr

Fay
Fay

Bericht door Fay »

Dus, heb ik me aangemeld, heb een meel terug gehad voor mijn persoonlijke gegevens, ben verwijskaart aan het regelen, en iets in mij is terughoudend als in, rekening houden dat ik er niet terecht kan,of lang moet wachten, en en ander veel groter deel van mij maakt een sprongetje in de zin van, ik ga het traject van man naar vrouw dus verder afronden, heb dat besloten (tot noch toe zat ik best in een soort wachtstand , ik stond stil, het feit dat dit me energie geeft zegt genoeg :)

Fay
NaomiClareNL

Bericht door NaomiClareNL »

Succes Fay. Misschien, ooit, op een dag dat ik weer durf te dromen, dan zal ik weer eens nadenken en misschien naar Gent gaan. Ben in ieder geval benieuwd naar je ervaringen.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Fay

Bericht door Fay »

Thx, kleine tegenvaller, eerste afspraak in februari, enfin, geduld heb ik inmiddels heel veel gehad en die tijd gaat vanzelf om, ondertussen gaan andere stappen toch door

Fay