Trans en verkiezingen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
TheGirl

Re: Trans en verkiezingen

Bericht door TheGirl »

Het is bijna zover nu, gisteren een beetje RTL4 gekeken.
soz maar bump
Alexandra

Bericht door Alexandra »

Als ik zou stemmen (wat ik nooit doe) zou ik de PvdD (Partij voor de dieren) kiezen.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
TheGirl

Bericht door TheGirl »

Sasha schreef:Als ik zou stemmen (wat ik nooit doe) zou ik de PvdD (Partij voor de dieren) kiezen.
Vind je die goed? Of zomaar?
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »

Ik wil graag stemmen maar ik heb geen stempas, en de kans is groot dat ik er geen krijg.
Alexandra

Bericht door Alexandra »

TheGirl schreef:
Sasha schreef:Als ik zou stemmen (wat ik nooit doe) zou ik de PvdD (Partij voor de dieren) kiezen.
Vind je die goed? Of zomaar?

Als protest stem. :)

Maar, ik vind dat dieren al genoeg te lijden hebben onder het juk van de Mens. Ik ben geen groene hoor, ben niet links en ook niet rechts en ook niet midden. Maar ik denk dat het nog altijd beter zou zijn als dieren in het ivoren/loden torentje zouden zitten. Ik ben politiek sowieso beu. Het zijn net kleine kinderen die bekvechten op een lolly. Veel bereikt men nooit. Kan me niet herinneren wat de politiek ooit goed heeft gedaan in de laatste 60 jaar. Het enige wat een goed besluit was, was het sociale zorgstelsel van vadertje Drees. Daarna is er vrijwel geen enkele vooruitgang geweest. Kijk maar in de afgelopen 3 jaar: je mag nu 130Km/h op de snelweg, en 30 mensen die Boerka's droegen mogen het nu niet meer.

:?
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Jessy

Bericht door Jessy »

Sasha schreef:Kijk maar in de afgelopen 3 jaar: je mag nu 130Km/h op de snelweg,
Och, begin me daar niet over. Het is één grote grap die alleen maar geld kost.
Eerst testen ze het uit en moeten op een beperkt aantal snelwegen borden "130" worden gezet. Nu moeten die verwijderd worden en wordt op een beperkt aantal snelwegen die ze ongeschikt achten "120" borden geplaatst. Kost allemaal een hoop geld.
Hier in Limburg zijn ze nu druk bezig om alle snelwegen te beperken tot "120". Waarom is me een raadsel.
In de randstad is bijna alles beperkt tot "100".
Op het moment dat een spitsstrook open gaat (en die zijn tegenwoordig 's avonds ook nog vaak open) geldt een beperking tot "100".

Conclusie: waar mag je nou eigenlijk 130? Bijna nergens. Wat zijn we verder gekomen? Niets. Het heeft alleen maar geld gekost. Maar wat een drama om die 10 km/u...
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
TheGirl

Bericht door TheGirl »

Jessy schreef:
Sasha schreef:Kijk maar in de afgelopen 3 jaar: je mag nu 130Km/h op de snelweg,
Och, begin me daar niet over. Het is één grote grap die alleen maar geld kost.
Eerst testen ze het uit en moeten op een beperkt aantal snelwegen borden "130" worden gezet. Nu moeten die verwijderd worden en wordt op een beperkt aantal snelwegen die ze ongeschikt achten "120" borden geplaatst. Kost allemaal een hoop geld.
Hier in Limburg zijn ze nu druk bezig om alle snelwegen te beperken tot "120". Waarom is me een raadsel.
In de randstad is bijna alles beperkt tot "100".
Op het moment dat een spitsstrook open gaat (en die zijn tegenwoordig 's avonds ook nog vaak open) geldt een beperking tot "100".

Conclusie: waar mag je nou eigenlijk 130? Bijna nergens. Wat zijn we verder gekomen? Niets. Het heeft alleen maar geld gekost. Maar wat een drama om die 10 km/u...
Binnenkort bijna overal was op RTL nieuws vandaag. Het leuke aan de politiek nu is het is net een talentshow.
Alexandra

Bericht door Alexandra »

Talentshow.. Nou, ik vind dat niet echt leuk.

Dat is nog het ergste. Ze zijn niet serieus daar in Den Haag. Ze doen net of het allemaal een geintje is. Ze beslissen wel over mensenlevens en de toekomst van dit land. iemand die echt van dit land houd gaat niet in shows en spelprogramma's zitten kwekken over hoe goed ze wel niet zijn en hoe slecht een andere politicus wel niet is.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

In hun poging dichter tot de mensen te komen zijn ze verder weg dan ooit,
Irene
TheGirl

Bericht door TheGirl »

@Sasha natuurlijk is dat niet letterlijk leuk, beetje anders bedoeld eigenlijk. Geschreven tekst mist soms de intonatie.