Het genderneutraal speelgoed is ( België ), in elk geval tot op heden een succes.
Grtz Nick
Hihi,Sigrid schreef: 20 sep 2017, 16:37 Hmm, ontwaar ik daar een beleggingsthema met potentieel voor de lange termijn?![]()
In Nederland ook trouwens. Het meisje (heel toevallig heet ze Emma), nu 12 of 13, was vanochtend op de radio en met haar toelichting was inderdaad iedereen echt positief. Het gaat niet over gender, het gaat over het opdringen van stereotypen. Dat laatste spreekt ook de mensen aan die geen bemoeienis van anderen willen met wat dan ook en geen genderneutrale toiletten en 'beste reizigers' door de strot geduwd willen krijgen.Nick schreef: 20 sep 2017, 21:56 Hoi Emma,
Hoorde een paar uurtjes geleden de peiling over ( Genderneutraal, kinderkledij) bij de Hema op de radio ( 2 ). In België is die eerder overwegend positief. Ook çavaria, kon het op de radio alleen maar toejuichen.
Grtz Nick![]()
Ik heb daar zelf alleen maar goeie ervaringen mee. Toen ik langzaam aan de kastdeur open begon te doen en kleding wilde kopen was dat ontzettend eng.Nate_0 schreef:Is er een probleem bij de Primark, dan?