Soms

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Jannet V

Soms

Bericht door Jannet V »

Soms denk ik dat ik me binnen een bepaalde gemeenschap gewoon thuis mag voelen. Soms lijkt het ook jaren zo te zijn. Soms besef ik dat ik me binnen een bepaalde gemeenschap wel thuis moet kunnen voelen. Gelijkgestemden! En dan lees ik dingen die me meer tegen de borst stuiten dan die opdringerige man bij de C1000 vanmiddag, die iets te nadrukkelijk moest laten merken dat hij achter me stond.
Ik kan helemaal niet begrijpen waarom de leden van een forum van gelijkgestemden af en toe een virtuele oorlog voeren.
Leven en laten leven!
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Barbarella

Re: Soms

Bericht door Barbarella »

Janet je hebt gelijk en als ik in jouw ogen meegedaan heb aan een virtueele oorlogs voering biedt ik mijn excusen aan.

Dat zoiets uitgekend bij de c1000 gebeurt, ik bedoel, "dat zijn toch fratsen!?"

Levendula
Na mij de zondvloed!
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Levendula, ik heb nooit de indruk gehad dat jij bij de aanval hoorde, het tegenovergestelde zelfs. In sommige berichtjes had ik achter je willen gaan staan omdat ik het zelfde voelde maar de agressie van anderen weerhield mij.
(leuke C1000 humor!)
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Dank je!!

Levendula
Na mij de zondvloed!
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Tja, ik ben er ook bij betrokken geweest en het is ook niet mijn bedoeling geweest om andere leden van het forum een ongemakkelijk gevoel te geven.
Het spijt me als dit ongelukkigerwijs toch het geval is geweest. Ik bied bij deze mijn excuses aan aan alle forumleden en als ook de moderatoren vinden dat ik de geldende gedragsregels heb overtreden wil ik dat graag horen. Een standje of (tijdelijke) ban met de bedoeling mij een spiegel voor te houden en lering uit trekken zal ik als opbouwende kritiek beschouwen, aanvaarden en aanwenden om aan mezelf te werken.

Liefs, Daniela
jacqueline

Bericht door jacqueline »

daniela, zoals ik jou ken hoor jij helemaal niet tot deze groep en ik denk dat velen en met mij de moderatoren jou graag zien blijven op dit forum. Jij hebt in ieder geval zeker geen ban verdiend....
Anon20180501

Dank je, Jacqueline. :hug2:

Ik heb me in de discussie gemengd, en hoe goed ook bedoeld, toch indirekt bijgedragen aan de escalatie. Ik weet dat ik daar geen goed aan gedaan heb en ik heb het gevoel dat ik voor mijn beurt gesproken heb. Mocht het nog eens voorvallen laat ik het aan de direkt betrokkenen en de daartoe gerechtigde moderatoren om hun mening te geven en pogen de discussie te normaliseren. Ik zal proberen dit vol te blijven houden al zal het soms niet mee vallen. :roll:

Liefs, Daniela
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

@ Daniela: je hebt niet bijgedragen aan escalatie. Sommige berichten hebben iets ongrijpbaars, althans in mijn gevoel.
Achteraf heb ik ook vraagtekens bij mijn eigen reacties, maar ik denk dat we het voorval achter ons moeten laten.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Joyce

Bericht door Joyce »

Ook ik heb me laten verleiden de discussie aan te gaan.
Soms heb je het gevoel iemand (Sahsa) te moeten verdedigen en de aanvaller aan te vallen. Maar jullie hebben volledig
gelijk dat ik dat niet had mogen doen, het immers de moderatoren hun taak hier mee om te gaan.
Het is jammer dat ik niet het geduld heb gehad daarop te wachten.

Ik bied dan ook een ieder die zich gestoord heeft aan mijn reacties een welgemeend excuus aan.
Gaarne hoor ik reacties of mijn berichten in deze ontoelaatbaar waren en zal dan ook daaar uit mijn conclusies trekken.
zoals nu gereageerd hoor ik niet op dit forum thuis en zal me beraden omtrent mijn verdere deelneming.

Liefs Jacinda
Anon20180501

Dank je, Eva. Ik ben blij van jou te horen dat mijn bijdragen niet direkt de aanleiding was voor het vertrek van Sasha en Claudia, wat ik zeer spijtig vind. Maar toch heb ik me voorgenomen me niet meer te mengen in.

Soms dan... probeer ik... ;)

Liefs, Daniela