Gister heerlijk naar de primark geweest met mijn vrouw, dus 2 bhs met slipjes, nieuwe jegging, paars topje echt super cute, en wat dames sport kleding. De rest van de rekening was voor haar hahaha.
Lucy999 schreef: 17 aug 2018, 11:13
Gister heerlijk naar de primark geweest met mijn vrouw, dus 2 bhs met slipjes, nieuwe jegging, paars topje echt super cute, en wat dames sport kleding. De rest van de rekening was voor haar hahaha.
Online aankopen hier die ik doe worden vaak ingepikt door mijn vrouw. Zoals dat tuinbr---jurkje of andere jurkjes.
We gaan vaak naar Rotterdam om op de markt kleding te kopen. Dat gaat toch vaak maar 1 jaar mee, daar is de prijs ook naar, en dan komen we met tassen vol thuis. En ja dat uitzoeken doen we samen en volgens mijn vrouw heb ik een leuke smaak. Dat blijkt als je naar dat inpikgedrag kijkt.
AmbjØrg schreef: 15 aug 2018, 21:12
Het is nog geen winter, maar helaas stopt mijn favo merk er mee, dus af en toe maar wat bestellen nu dit jurkje,
dat is Naketano als ik me niet vergis toch???
Gaan die er echt mee stoppen???
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
AmbjØrg schreef: 15 aug 2018, 21:12
Het is nog geen winter, maar helaas stopt mijn favo merk er mee, dus af en toe maar wat bestellen nu dit jurkje,
dat is Naketano als ik me niet vergis toch???
Gaan die er echt mee stoppen???
klopt is Naketano en helaas stoppen zij er mee bestel altijd rechstreeks bij hun in Duitsland en op hun site staat dat ze eind December stoppen dus bestel nog wat voor het te laat is, want het is echt herlijke kleding om te dragen.