Tuurlijk kan dat wel, schat, maar niet op kerstavond hetanisha schreef: 25 dec 2018, 01:09O dus je hoort als dame niet onder de smeer van een motor wissel een broodje bij de lokale Jumbo te gaan halen?Hormoonmeisje schreef: 25 dec 2018, 00:17 Ik heb mezelf een professionele make-up cursus aangeschaft vorig jaar. Beste aankoop ooit. Ik ben veel beter passabel vanaf ik professioneel kan contouren en highlighten.
Nu ben ik bezig met een cursus acryl nagels zetten. Verzorgde handen vind ik ook wel belangrijk wanneer het op passabiliteit aankomt in geval van MtFs.![]()
Wat is je laatste aankoop?
-
Hormoonmeisje
Re: Wat is je laatste aankoop?
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
-
Anon20190122
Daar ben ik zo toe in staat om op kerstavond te gaan werken!
Maar helaas het werk is stilgevallen omdat ik op onderdelen moet wachten wat op zich best jammer is want er staan nog een paar te wachten.
Maar helaas het werk is stilgevallen omdat ik op onderdelen moet wachten wat op zich best jammer is want er staan nog een paar te wachten.
-
Hormoonmeisje
Doe je niks op kerstavond, dan, Tanisha?tanisha schreef: 25 dec 2018, 01:23 Daar ben ik zo toe in staat om op kerstavond te gaan werken!
Ben jij mecanicienne?
-
Anon20190122
Ja heb een garage we hadden vrienden op bezoek vanavond.
-
Benjamin
Baking soda. In mijn zoektocht naar goedkoop en ecologisch leven, ga ik zelf tandpasta en mondwater maken. Ik heb het zojuist getest en ik heb best een fris bekkie, al is het wel wat zout. Kijken of de tandarts het merkt. Het is in ieder geval goedkoop!
Groetjes,
Ben
- Wil genderprettig leren te zijn. -
Ben
- Wil genderprettig leren te zijn. -
-
Anon20190508
Mijn ouders waren in november naar Engeland en hadden toe voor de kerst zogenaamde 'crackers' meegenomen. Dat zijn kleine presentjes met een klappertje erin die je moet opentrekken, en afhankelijk van hoeveel je ervoor betaald zit er dan een klein dingetje in, een kadootje. Bij mij was dat een teennagelknipper. Heel kerstig. 
Maar in elke cracker zat ook een papieren kroontje en ik, gek op Riverdale... Kreeg er nogal zware Jughead Jones vibes van, dus... ja, toen wou ik ze eigenlijk niet meer weggooien.

Maar in elke cracker zat ook een papieren kroontje en ik, gek op Riverdale... Kreeg er nogal zware Jughead Jones vibes van, dus... ja, toen wou ik ze eigenlijk niet meer weggooien.

I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water
#femaletotwink 
And drown me in your water
-
Hrafn
Jaaah, Christmas crackers! Nou krijg ik heimwee naar Engeland. En trek in mince pies!Eros schreef: 26 dec 2018, 17:07 Mijn ouders waren in november naar Engeland en hadden toe voor de kerst zogenaamde 'crackers' meegenomen. Dat zijn kleine presentjes met een klappertje erin die je moet opentrekken, en afhankelijk van hoeveel je ervoor betaald zit er dan een klein dingetje in, een kadootje. Bij mij was dat een teennagelknipper. Heel kerstig.
![]()
-
Lisa03
-
Ylse
- Voornaamwoorden: zij/haar
Nu ik (bijna) klaar ben met mijn keukenverbouwing vond ik wel dat ik een nieuwe tv ( https://www.coolblue.nl/product/808119/ ... u8500.html )verdient had. Ik heb 5 maand in de rommel gezeten van het klussen en gedoe. De kastjes staan, het werkblad ligt op een klein stukje na dat eind januari geleverd gaat worden, alleen de vaatwasser moet nog even aangesloten worden en de plintjes en een klein stukje aftimmering.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
-
Hormoonmeisje
Make-up van Shiseido, mijn favoriete merk